Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
11 personen bekijken dit hotel
Booking.com
US$ 329
Aanbieding bekijken
JW Marriott
US$ 329
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 13-03-21
travelup.com
US$ 378
US$ 305
Aanbieding bekijken
BESPAAR US$ 73
Expedia.comUS$ 329
eDreamsUS$ 329
ZenHotels.comUS$ 378
alle 17 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.330)
Beoordelingen filteren
1.330 resultaten
Waardering van reizigers
1.028
174
73
25
30
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.028
174
73
25
30
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.330 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 5 augustus 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: augustus 2017
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MvdKroft, General Manager van JW Marriott Los Cabos Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 augustus 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MvdKroft, General Manager van JW Marriott Los Cabos Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 augustus 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MvdKroft, General Manager van JW Marriott Los Cabos Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 augustus 2017

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MvdKroft, General Manager van JW Marriott Los Cabos Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 augustus 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MvdKroft, General Manager van JW Marriott Los Cabos Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken