8 personen bekijken dit hotel

1 week geleden beoordeeld

Kamertip: Cortez Suite has a private pool
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van verblijf: februari 2021
Zadún Reserve, General Manager van Zadun, A Ritz-Carlton Reserve, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 dagen geleden

2 weken geleden beoordeeld

Datum van verblijf: januari 2021

2 weken geleden beoordeeld

Kamertip: The 1 BR oceanfront suites are outstanding. Lower floor units have more space than the upstairs units. Just perfect.
Datum van verblijf: februari 2021
Zadún Reserve, General Manager van Zadun, A Ritz-Carlton Reserve, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden