Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.030)
Beoordelingen filteren
2.030 resultaten
Waardering van reizigers
1.044
597
216
104
69
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.044
597
216
104
69
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 2.030 beoordelingen
Beoordeeld op 5 januari 2017 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk, proper en goede ligging op 5 min wandelen sta je in de marina.
De foto's op booking.com zijn een afbreuk op de realiteit! Mooie verzorgde grote kamers.
Ik kom hier zeker nog eens terug.

Verbleef: december 2016, reisde met familie
Bedank manuelav618
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 mei 2016

Kamer was zeer ruim en netjes. Bij inchecken kregen we een mooie kamer op de begane grond bij het zwembad ivm ons zoontje en de kinderwagen. Babybedje was vrij hard, had ik achteraf liever zelf meegenomen, koste ook 10 USD per nacht, maar kleinigheidje. Kamers werden elke dag goed schoongemaakt. Wel elke dag wat mieren in de keuken die blijkbaar op melkpoeder voor de kleine afkwamen (en dus ook ander zoetig spul). 2x extra schoongemaakt en dat werkte wel enkele dagen.
Opvallend en zeer aangenaam is de vriendelijkheid van al het personeel. Hoewel in het Nederlands, verdienen speciale vermelding Nevi, Donny, Irene, Vanessa en Suze, thanks for a great stay! O.a. voor de heerlijke oranje en rood-wit-blauwe coctails met Koningsdag en als afwisseling spelletjes (black jack/ backgammon/ poker) aan het zwembad. En de heerlijke avocado hapjes voor ons zoontje 's ochtends!
Wij zijn 12 nachten in dit resort gebleven, wat heerlijk was maar had wat betreft All Inclusive formule korter gemogen (of meer keuze op de kaart). Op een gegeven moment kenden we de menukaart uit ons hoofd en hadden we alles wel gehad. Eten smaakte goed, alles vers (m.n. te merken aan sushi) en coctails en drankjes waren lekker.
Veel Amerikanen in het resort (logisch gezien locatie), sommige grotere groepen waren af en toe wat luidruchtig in het zwembad. Veel mensen/ groepen verbleven slechts 4 tot 5 dagen in het resort, dus verdwenen ook weer snel. Wij hebben echt 12 dagen helemaal niks gedaan, dus misschien dat je je daar dan vanzelf een beetje aan gaat ergeren.
Nette en snelle uitcheckservice. Entree net vernieuwd toen wij vertrokken. Mini-market in naastgelegen Grand Solmar (entree op hetzelfde plein) heel handig (voor zonnebrand, kleding, toeristische gifts en eten/ drinken). Gaat een shuttle busje naar Playa Grande als je gebruik wilt maken van de fitness. Ik vond de activiteiten desk niet heel goed geïnformeerd toen ik vroeg naar mogelijke activiteiten/ tours die we met baby konden doen. Opvallend (aangezien we na dit resort nog naar een ander resort gingen) was dat het water uit de kraan/ douche heel erg geel was, wat in het andere resort niet het geval was.
Mijn review teruglezend lijkt het alsof de toelichting niet bij het aantal sterren hoort, maar niets is minder waar. Hier ben ik echt op kleine dingen ingegaan, terwijl de overall indruk zeer goed is. Wij hebben een top vakantie hier gehad, mede te danken aan het zeer vriendelijke personeel!

Kamertip: Hogere etages hebben een mooier uitzicht op oceaan. Op begane grond alleen uitzicht op zwembad en omgeving.
  • Verbleef: april 2016, reisde met familie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank SarahRotterdam
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
luis a, General Manager van Solmar Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 mei 2016
Google-vertaling

Dear Ms. Sarah Rotterdam;

I would like to thank you for taking your valuable time to share your experience.

It is truly a great pleasure to know you have enjoyed your vacation and the warm service from our team. I am working with them on your observations in order to full fill your expectations.

We value your patronage & look forward to welcoming you & your family once again in the short future.

My best regards!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 6 augustus 2017

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
luis a, Director General van Solmar Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 augustus 2017

  • Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 augustus 2017

  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
luis a, Director General van Solmar Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken