Priceline
Expedia.comUS$ 104
eDreams
Prestigia.comUS$ 108
Beoordeeld op 26 september 2022

Voor iedereen aan te raden..
Geweldig ontbijt en mooie menu kaart…prijzen normaal…
Zeer verzorgt zag er alles uit…!!!
Trein en bus dichtbij …wat erg handig was om naar het Centrum te gaan…wat we dus ook gedaan hebben.

Datum van verblijf: september 2022
Marije van der Valk, General Manager van Van der Valk Hotel Nijmegen- Lent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 oktober 2022

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, we kijken ernaar uit u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in Hotel Nijmegen-Lent!

Beoordeeld op 18 september 2022

Hotel Nijmegen - Lent is een mooi hotel, we hebben gebruik gemaakt van een driedaags arrangement met ontbijt en diner, we kregen 2 prachtige hoekkamers met een schitterend uitzicht. Het personeel was kundig en zeer vriendelijk. Het ontbijt en eten was heerlijk.
Het hotel heeft een geweldige ligging, direct naast het treinstation, de bushalte was om de hoek.

Datum van verblijf: september 2022
Marije van der Valk, General Manager van Van der Valk Hotel Nijmegen- Lent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 september 2022

Geachte gast, hartelijk dank voor deze 5-sterrenbeoordeling, fijn om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest! Heel graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 18 september 2022

Van der Valk Lent is een mooi hotel met vriendelijk personeel. Het keuzemenu biedt variatie en heeft voor elk wat wils. Het eten wordt aantrekkelijk aangeboden en smaakt heerlijk.
De hoekkast met bed in het midden en wastafel in het zicht (en de handdoeken ook) is wel even wennen. Het uitzicht is prachtig.

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het achterlaten van uw mooie review, daar doen we het voor! Heel graag tot ziens in ons hotel,

Beoordeeld op 16 september 2022

gebruik gemaakt van het vierdaagse arrangement en deze aangepast qua verblijf. Mooie kamers .Super vriendelijke medewerkers. Ontbijt is TOP voor elk wat wils en ook als je allergieën hebt. treinstation op loopafstand en mogelijkheid in hotel om fietsen te huren. Diner à la carte of buffet mogelijk en een goede wijnkaart. Kortom voor ons een reden om gelijk weer voor het volgend jaar te reserveren.

Datum van verblijf: juli 2022

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor deze mooie recensie! Fijn om te horen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad. Graag tot ziens in Nijmegen-Lent!

Beoordeeld op 13 september 2022

Mooi hotel, vriendelijk personeel, een heerlijk ontbijt , goed bed en dicht bij de stad. De parkeergarage is ook goed en fijn dat je de fietsten kunt stallen. Mooi restaurant!
Komen zeker nog eens terug!