Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 124
Hotels.comUS$ 124
PricelineUS$ 124
eDreamsUS$ 124
TravelocityUS$ 124
CheapTicketsUS$ 124
Beoordeeld op 8 augustus 2021

Mooi en modern hotel, gratis parkeren en centraal gelegen. Station Nijmegen Lent ligt naast het hotel, dus met het openbaar vervoer is het makkelijk te bereiken. Het ontbijt was erg goed. In de avond is het mogelijk om een drankje te doen in het restaurant of bij de bar van het hotel.

Datum van verblijf: augustus 2021
Marije van der Valk, General Manager van Van der Valk Hotel Nijmegen- Lent, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw positieve review, wat fijn om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest! Wij zien u graag een volgende keer terug in ons hotel,

Beoordeeld op 8 augustus 2021

Nette kamer met goede voorzieningen. Goed ontbijt met genoeg variatie. Parkeren in garage is erg gemakkelijk op basis van kenteken kan je in en uit rijden. Vriendelijk personeel.
Zou zeker weer terugkomen.

Beste Gast,
hartelijk dank voor uw 5-sterrenreview, daar doen we het voor!

Beoordeeld op 7 augustus 2021

Mooi hotel op 20 min lopen afstand van het centrum. Top locatie. Makkelijk aan te rijden, en een prima parkeergarage. Ontbijt uitgebreid en heerlijk. De bar: personeel allervriendelijkst en gezellig. Voor herhaling vatbaar.

Geachte gast,
hartelijk dank voor deze 5-sterrenbeoordeling, fijn om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest! Heel graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 6 augustus 2021

Naast station Nijmegen Lent gelegen. Rustige plek, net buiten Nijmegen centrum. Omgeving geschikt om te fietsen. Ruime moderne kamers met uitgebreid ontbijt en toegang tot sauna en sportschool. Zeer prettig verblijf gehad

Datum van verblijf: juli 2021

Beste Wilma,
hartelijk dank voor uw 5-sterrenreview, daar doen we het voor!

Beoordeeld op 3 augustus 2021

Dit is een betrekkelijk nieuw hotel met goede voorzieningen. We hadden een comfortkamer, met een ligbad en een regendouche. Wat fijn is, is dat het toilet niet in dezelfde ruimte is als het bad en de douche. De bedden zijn prima en de klimaatregeling werkt ook best. De TV is aan de kleine kant. Het ontbijt is prima. Door de tijdsloten die gehanteerd worden, is het nooit te druk. Je kunt een omeletje laten bakken en er zijn gebakken en gekookte eieren. Heerlijk allemaal! Het restaurant hebben we verder niet bezocht, aangezien de menukaart ons niet aansprak. Er is een gezellige bar en je kunt er fietsen e.d. huren. Nijmegen is dichtbij en een fietstochtje door de Ooijpolder is een aanrader.

Datum van verblijf: juli 2021