Beoordeeld op 28 september 2020

Dit hotel voldeed aan alle verwachting. Heel schoon sanitair op de begane grond. De kamers waren netjes en schoon mooi uitzicht, Badkamer ook goed schoon, Restaurant was top heel goed gegeten voor redelijke prijs. Doet niet onder voor een gerenommeerd restaurant, Ontbijt was divers goed verzorgd en veel verse producten.

Datum van verblijf: september 2020
Marije van der Valk, General Manager van Van der Valk Hotel Nijmegen- Lent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2020

Geachte gast,
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! We kijken er naar uit u in de toekomst nogmaals terug te zien in Hotel Nijmegen-Lent!

Beoordeeld op 28 september 2020

Prachtig hotel! Wij verbleven in de skykamer! Wat een bijzondere ervaring, 14 hoog uitkijkend over Nijmegen. What a view Uitstekende service! Echt een aanrader! Hier komen wij zeker weer een keer terug.

Geachte gast,
Hartelijk dank voor uw mooie review! We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel!

Beoordeeld op 21 september 2020

Ideaal voor weekendje Nijmegen. Fietsen mee is handig. Deze kunnen in afgesloten stalling met oplaadmogelijkheden.Ook in de stad fijne ondergrondse stalling. Heel veel mooie fiets-en wandelroutes vanuit het hotel. Gezellig ,sfeervol hotel met fijne kamers. De hoekkamer met uitzicht op de stad is een aanrader.

Datum van verblijf: september 2020
Marije van der Valk, General Manager van Van der Valk Hotel Nijmegen- Lent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2020

Geachte gast,
Hartelijk dank voor uw positieve review! Wat fijn om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest. Graag tot ziens in ons hotel!

Beoordeeld op 20 september 2020

Super geregeld i.v.m Corona regels. Mooi hotel fijne kamers, schoon en fijne bedden. Restaurant netjes en verzorgt, vriendelijke medewerkers.
Wij zaten op de 13e verdieping en prachtig uitzicht. Het hotel is echt een aanrader.

Datum van verblijf: september 2020

Beste Gast, bedankt voor het schrijven van deze beoordeling. Ook wij blijven genieten van het uitzicht :-) Graag tot een volgende keer, met gastvrije groet, Marije van der Valk

Beoordeeld op 20 september 2020 via mobiele applicatie

Erg genoten van onze dagen in dit hotel. Vriendelijk personeel, mooie moderne kamers en een prachtig uitzicht vanuit de hoekkamer die wij hadden gekregen. Bij de receptie zijn wij erg welkom geheten en dat was een fijne binnenkomst. De feedback die wij willen geven is meer gericht op structuur in de bediening zowel in het restaurant als de bar. Wij hebben een aantal keer lang moeten wachten maar werden uiteindelijk wel goed
geholpen. Het ontbijt was heerlijk, genoeg keuze en lekker. Diner hebben wij bewust bij restaurants in de naastgelegen plaatsen Arnhem en Nijmegen uitgekozen. Via het hotel ook elektrische fietsen gehuurd en er een volledige dag op uitgetrokken in de buitenlucht door de fietsroutes te volgen. Al met al dus een heel goed hotel en mooie omgeving. Wij komen hier zeker nog een keer terug!

Beste Sabrina,
Hartelijk dank voor uw positieve review! We zullen uw verbeterpunten zeker bespreken, fijn dat u deze met ons heeft gedeeld. We hopen u in de toekomst nogmaals terug te zien in Hotel Nijmegen-Lent!