“Wederom een geweldige ervaring”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Reizigersbeoordelingen

Uitstekend - gebaseerd op 20 beoordelingen
Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips
Datum | Waardering
Almere, Nederland
Niveau 2 bijdrager
5 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Wederom een geweldige ervaring”
Beoordeeld op 8 juli 2016 voor een verblijf in juli 2016

Een fantastische plek met fantastische eigenaren.
Voor ons was het opnieuw een top ervaring, de ligging, de omgeving, de mensen, het eten en de prijs kwaliteitverhouding is wat je van een vakantie wil en mag verwachten. Wij hopen dat we nog vaker terug mogen komen. Bedankt Nico en Stef voor de goede zorgen.

Frank&Linda

Algemene staat van de woning Beddengoed & matrassen
Keuken & keukengerei Hoe schoon was de badkamer?
Overige faciliteiten & voorzieningen Service
Pluspunten: Het complete plaatje
Minpunten: Niets
Reisgroep: Partner
Vakantie met vrienden
Vera N
Amsterdam, Nederland
“Vakantie zonder zorgen”
Beoordeeld op 14 juli 2015 voor een verblijf in juni 2015
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Relaxte gastheren Stef en Nico maken het verblijf in hun villa tot een echte vakantie. Met alle vragen kun je bij hen terecht ook als je geen Italiaans spreekt. De villa is schoon, ruim en de bedden zijn lekker. Het uitzicht en de omgeving is prachtig. In de directe omgeving zijn fantastische plekken om te wandelen, wijn te proeven, te eten of te fietsen. Met een zwembad in de tuin en een groot zwembad in het dorp vlakbij hadden wij niets meer te wensen. En de avond dat er gekookt werd in de villa door Antonica en Roberto was voor ons onvergetelijk! Wat een zonsondergang en wat een heerlijkheden. Kortom: Alles aan deze vakantie was zalig!

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: De gastheren laten je je thuisvoelen.
Minpunten: De mugjes, maar daar kan je je tegen insmeren.
Reisgroep: Partner
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Gezinnen met kleine kinderen Grote groepen
Mensen met huisdieren
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
Jessica C
Haarlem, Nederland
Niveau 4 bijdrager
38 beoordelingen
19 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 32 nuttige stemmen
“Heerlijk bijkomen tussen de wijnranken”
Beoordeeld op 3 juni 2015 voor een verblijf in mei 2015

Een warm welkom van de beide heren na een kleine zoektocht naar Villa I dua Padrone. Het is niet heel makkelijk te vinden, maar met telefonische hulp lukte het. Wij sliepen een paar nachten met onze kleine kinderen in het nieuwe appartement gelegen op de begane grond. (Niet te verwarren met het grotere appartement op de eerste verdieping.) Prima uitgerust appartement met kleine keuken.
I Villa dua Padrone ligt midden in het wijngebied, een prachtig uitzicht vanuit het zitje buiten over de heuvels gevuld met wijnranken, dorpjes ect. Heerlijk rustig, lekker zwembad erbij. Prachtig onderhouden tuin, lieve hond. In de buurt veel kleine pittoreske dorpjes waar je lekker kunt eten en uiteraard wijnproeven. De gastvrijheid van Stef & Nico maakt de vakantie compleet! Ideaal voor een paar dagen weg! Iets meer dan een uur rijden van Milaan.

339JandeB
Havelte, Nederland
1 beoordeling
“"Een heerlijk gastvrij gebied met een voortreffelijke gastheren"”
Beoordeeld op 27 november 2013 voor een verblijf in september 2013

Het ontvangst was in het donker,Nico loosde ons per telefoon binnen en Stef stond buiten ons op te wachten. Het was een hartelijk ontvangst,een prachtig huis en de volgende morgen na onder het hemelbed hebben geslapen een prachtig uitzicht over de wijnvelden.Wij werden goed geinformeerd over het gebied,goede wegen om heerlijk te wielrennen er is geen stukje vlak.Veel gefietst,zelfs tever om gefietst ,zodat we het donker terecht kwamen en de weg kwijt raakten en Nico zo gast vrij was ons met de auto terug begeleidde naar huis dat was tof,
De mensen waren ook erg gastvrij kennen heus wel wat Engels en heerlijk gegeten bij Robert en zijn vrouw.Het was een heerlijke vakantie.

Reisgroep: Stellen
Christian ...
Gent, België
“Zalig genieten ...”
Beoordeeld op 27 september 2013 voor een verblijf in september 2013

De ontvangst bij aankomst was zeer hartelijk. De kamers waren heel proper. Ook onze teckel bleek uitermate welkom. De streek zelf is weinig toeristisch en is ongerept wat het voor ons tot een zalige vakantie maakte. Het boekje met visitekaartjes van restaurants bleek heel nuttig en we hebben ze zelf ook aangevuld. Je kan in deze streek absoluut lekker eten voor weinig geld. Alle restaurantuitbaters die we hebben ontmoet waren ontzettend vriendelijk. De wijnboeren in de streek zijn terecht trots op hun producten. Elke dag maakten we een praatje met de eigenaars en zij zijn oprecht begaan met hun gasten. Ze wezen ons de leuke plekjes en we volgden graag hun advies.

Reisgroep: Family
Maartje P
Amsterdam
“Italië op z'n best!”
Beoordeeld op 10 augustus 2013 voor een verblijf in juli 2013
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Heerlijk huis, ruim, schoon en gezellig en goed ingericht met een heel prettig terras. Prachtig uitzicht over wijngaarden en dorpjes. Met helder weer kun je zelfs de Alpen zien liggen in de verte. Nico en Stef zijn prima gastheren en ontzettend gezellig. Zij kennen de omgeving en kunnen je goed adviseren over wat er te doen is.

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: De tips van de gastheren
Reisgroep: Kleine kinderen
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Gezinnen met kleine kinderen
Mensen met huisdieren
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
Lieke N
Amsterdam, Nederland
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Uitkijken over de glooiende wijnvelden”
Beoordeeld op 1 juli 2013 voor een verblijf in juni 2013
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Heerlijk rustige plek, niet afgelegen maar in niet toeristisch deel van Italië. De tuin is wonderschoon en lekker groot, dus altijd je eigen plekje onder je eigen boon. Overal prachtig wijds uitzicht. Goede kamers, ruime zitkamer en geweldig terras voor diners bij ondergaande zon.

Reisgroep: Stellen
Je leeftijdgroep 50-64
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren