“Heerlijk bijkomen tussen de wijnranken”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Reizigersbeoordelingen

Uitstekend - gebaseerd op 20 beoordelingen
Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips
Datum | Waardering
Niveau 4 bijdrager
38 beoordelingen
19 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 32 nuttige stemmen
“Heerlijk bijkomen tussen de wijnranken”
Beoordeeld op 3 juni 2015 voor een verblijf in mei 2015

Een warm welkom van de beide heren na een kleine zoektocht naar Villa I dua Padrone. Het is niet heel makkelijk te vinden, maar met telefonische hulp lukte het. Wij sliepen een paar nachten met onze kleine kinderen in het nieuwe appartement gelegen op de begane grond. (Niet te verwarren met het grotere appartement op de eerste verdieping.) Prima uitgerust appartement met kleine keuken.
I Villa dua Padrone ligt midden in het wijngebied, een prachtig uitzicht vanuit het zitje buiten over de heuvels gevuld met wijnranken, dorpjes ect. Heerlijk rustig, lekker zwembad erbij. Prachtig onderhouden tuin, lieve hond. In de buurt veel kleine pittoreske dorpjes waar je lekker kunt eten en uiteraard wijnproeven. De gastvrijheid van Stef & Nico maakt de vakantie compleet! Ideaal voor een paar dagen weg! Iets meer dan een uur rijden van Milaan.

Service
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
339JandeB
Havelte, Nederland
1 beoordeling
“"Een heerlijk gastvrij gebied met een voortreffelijke gastheren"”
Beoordeeld op 27 november 2013 voor een verblijf in september 2013

Het ontvangst was in het donker,Nico loosde ons per telefoon binnen en Stef stond buiten ons op te wachten. Het was een hartelijk ontvangst,een prachtig huis en de volgende morgen na onder het hemelbed hebben geslapen een prachtig uitzicht over de wijnvelden.Wij werden goed geinformeerd over het gebied,goede wegen om heerlijk te wielrennen er is geen stukje vlak.Veel gefietst,zelfs tever om gefietst ,zodat we het donker terecht kwamen en de weg kwijt raakten en Nico zo gast vrij was ons met de auto terug begeleidde naar huis dat was tof,
De mensen waren ook erg gastvrij kennen heus wel wat Engels en heerlijk gegeten bij Robert en zijn vrouw.Het was een heerlijke vakantie.

Christian ...
Gent, België
“Zalig genieten ...”
Beoordeeld op 27 september 2013 voor een verblijf in september 2013

De ontvangst bij aankomst was zeer hartelijk. De kamers waren heel proper. Ook onze teckel bleek uitermate welkom. De streek zelf is weinig toeristisch en is ongerept wat het voor ons tot een zalige vakantie maakte. Het boekje met visitekaartjes van restaurants bleek heel nuttig en we hebben ze zelf ook aangevuld. Je kan in deze streek absoluut lekker eten voor weinig geld. Alle restaurantuitbaters die we hebben ontmoet waren ontzettend vriendelijk. De wijnboeren in de streek zijn terecht trots op hun producten. Elke dag maakten we een praatje met de eigenaars en zij zijn oprecht begaan met hun gasten. Ze wezen ons de leuke plekjes en we volgden graag hun advies.

Reisgroep: Family
Maartje P
Amsterdam
“Italië op z'n best!”
Beoordeeld op 10 augustus 2013 voor een verblijf in juli 2013
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Heerlijk huis, ruim, schoon en gezellig en goed ingericht met een heel prettig terras. Prachtig uitzicht over wijngaarden en dorpjes. Met helder weer kun je zelfs de Alpen zien liggen in de verte. Nico en Stef zijn prima gastheren en ontzettend gezellig. Zij kennen de omgeving en kunnen je goed adviseren over wat er te doen is.

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: De tips van de gastheren
Reisgroep: Kleine kinderen
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Gezinnen met kleine kinderen
Mensen met huisdieren
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
Lieke N
Amsterdam, Nederland
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Uitkijken over de glooiende wijnvelden”
Beoordeeld op 1 juli 2013 voor een verblijf in juni 2013
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Heerlijk rustige plek, niet afgelegen maar in niet toeristisch deel van Italië. De tuin is wonderschoon en lekker groot, dus altijd je eigen plekje onder je eigen boon. Overal prachtig wijds uitzicht. Goede kamers, ruime zitkamer en geweldig terras voor diners bij ondergaande zon.

Je leeftijdgroep 50-64
dieuwke B
Rotterdam, Nederland
“Wat een zaligheid!”
Beoordeeld op 1 juli 2013 voor een verblijf in juni 2013
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Heerlijk geslapen, in een kraakhelder appartement. Heerlijk gezond in een prachtige tuin, heerlijk ontbeten op een schitterend terras, heerlijk gegeten in restaurantjes, tussen de Italianen, waar je gratis Grappa drinkt met de baas of zelfs een fles wijn gratis mee krijgt voor 'onderweg', heerlijke nieuwe wijnen geproefd, heerlijk gewandeld, heerlijk gezwommen, heerlijk gefietst, heerlijk geshopt (het is maar 60 km van Milaan), Heerlijk door de bergen gedwaald én in zee gezwommen. En geen toerist te vinden? Waar vind je zoiets? Kortom een top vakantie op een top lokatie. De gastheren zijn schatten, ontzettend behulpzaam en weten dat je komt voor je rust. Een hele vette aanrader! Ook als je voor zaken in een van de omliggende steden moet zijn. TOP!

Rvddonker
Niveau 2 bijdrager
5 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
“Top locatie”
Beoordeeld op 28 maart 2013 voor een verblijf in maart 2013

Maakt niet uit op welk moment van het jaar je hier komt , een perfecte ligging en een mooi appartement. Heerlijke plek om te ontstressen , ontvangst alsof je je familie weer na een lange tijd ziet , heerlijk eten in de buurt met heerlijke diverse soorten wijn. Gewoon een aanrader met alles in de buurt!

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren