TripAdvisor

Beoordeling van Eethuys 'De Oude Bakkerij'

Eethuys 'De Oude Bakkerij'
Geclassificeerd als nr. 5 van 16 Restaurants in Urk
19 januari 2017 beoordeeld

leuke bediening heerlijke high tea we hadden afscheid van een collega dit was zeer geslaagd en we houden dit zeker in gedachten voor een volgende keer

Datum van bezoek: november 2016

13 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed restaurant voor ontbijt/lunch/diner. Heerlijk eten waarbij de nadruk wordt gelegd op verse ingrediënten en het bereiden zonder toevoegingen. Het eten is als heerlijk en puur te kwalificeren. We gaan hier zeker vaker naartoe.

Datum van bezoek: januari 2017
9 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein, maar fijn restaurant, alles vers en huisgemaakt. Tot aan de kroketjes e.d. toe.
De prijzen zijn ook goed.
ruime keus voor de kids, heerlijk gegeten met z'n allen.
We gaan hier zeker weer naartoe

Datum van bezoek: januari 2017
7 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De zaak is mooi opgeknapt.
Lekkere gebakjes en goede thee.
Gezellig plekje om te zitten.
Ook de mogelijkheid om te dineren. Ga dat zeker ook een keer proberen.

Datum van bezoek: september 2016
1 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Nadat we een keer smorgens heerlijk gebak hadden gegeten met koffie op het gezellige terras met uitzicht op de kerk besloten we om savonds te gaan borrelen en tapas te gaan eten. Dit was in een woord geweldig! Natuurlijk maak je de gezelligheid zelf met je fam en vrienden maar de tapas was gewoonweg verrukkelijk! Er kwam om de zoveel tijd een plank voorbij met allerlei heerlijkheden. Luxe hapjes zoals eendeborstfilet en aparte soorten ham maar ook huisgemaakte friet en kerriekroketjes. Het maakte niet uit, elk hapje was met liefde en passie bereid en dat proefde je. De bedoening was ontzettend vriendelijk en de ambiance is omzettend mooi, zowel buiten als binnen. Het is echt een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2016

Reizigers die Eethuys 'De Oude Bakkerij' bekeken, bekeken ook

In Eethuys 'De Oude Bakkerij' geweest? Deel je ervaringen!