“Absoluut aan te bevelen!”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Etten-Leur, Nederland
Niveau 3 bijdrager
19 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
“Absoluut aan te bevelen! ”
Beoordeeld op 20 juli 2016 voor een verblijf in Juli, 2016

Ons verblijf van een week bij Loukas in hotel Palliria is ons geweldig goed bevallen. Het hotel is rustig gelegen iets buiten kala nera en alles is schoon en goed verzorgd. Er is een zwembad in een mooie tuin. De kamers zijn royaal qua afmeting en het is fijn om over een kitchenette te beschikken. Ons balkon was een beetje krap en douchen betekende dat de hele badkamer nat werd. Maar dat mocht de pret niet drukken. Loukas is een geweldige gastheer die ook nog eens goed kan koken. Wij komen hier zeker nog eens terug!

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
/ Nacht
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren