“Bijzonder lekker!”
Beoordeling van Sabor De Mar

Sabor De Mar
Geclassificeerd als nr. 15 van 590 Restaurants in Tulum
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere gerechten, verse ingrediënten en vrijwel alleen maar vis. Voor de tweede keer geweest en kwaliteit het zelfde. Je kunt er geen alcohol kopen maar tegenover zit een supermarkt waar je een heerlijk blik Heineken of Sol kunt kopen welke je op mag drinken in het restaurant. Kortom; een aanrader!

Datum van bezoek: september 2019

13 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vriend en ik zijn hier twee keer wezen eten, één keer met z’n tweeën voor avondeten & één keer met twee Mexicaanse vrienden die we in ons hostel ontmoet hebben voor lunch.
Op aanraden van de Mexicanen hadden wij de “aguachile” van garnalen genomen dit was hun favoriete gerecht (vraag wel om een beetje pittigheid; onze vrienden hadden de gewone besteld en kregen het er ook goed warm van). Het was echt ONWIJS lekker, en zij vonden het ook echt bijzonder goed, dus dan geloof ik het wel! :D De garnalensalade is ook een aanrader!

Toen wij er met z’n tweeën aten had ik de gegrilde vis met peterselie & knoflook, wat natuurlijk ook een match made in heaven is, genieten van elke hap!

Het is voor Mexicaanse begrippen misschien iets aan de dure kant, maar niets vergeleken met wat je in Nederland voor zulk eten betaalt. Ik vond het zeker waard!

Datum van bezoek: juni 2019
3 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier een late lunch genuttigd. We hebben de rauwe tonijn geprobeerd, plus verschillende taco’s met vis en garnalen. Alles was erg lekker en vers gemaakt. Het was alleen wel een stuk prijziger dan de taco’s met vlees die je overal kan krijgen. Alle sausjes die je erbij krijgt vonden we erg lekker! Vriendelijke service ook. Aanrader!

Datum van bezoek: april 2019
20 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De ruimte heeft een lokale eenvoudige uitstraling, de gerechten zijn bijzonder smaakvol en prachtig opgediend. Een must voor de visliefhebber. En dat alles tegen een zeker schappelijke prijs.

Datum van bezoek: februari 2019
12 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten voor weinig geld. De sfeer is er niet super, maar het personeel is vriendelijk en het eten was uitstekend!

Vooral de Tuna tower heeft indruk gemaakt. Heerlijk, verse tuna met onder andere komkommer en avocado.

Locatie van het restaurant is prima, een zijstraatje van de main street.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Sabor De Mar bekeken, bekeken ook

In Sabor De Mar geweest? Deel je ervaringen!