“Goed”

Keukens: Barbecue
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
24 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant is goed. Lekkere producten. Alleen veel. Mijn dochter kreeg een vegetarische hamburger daar konden we wel met zijn drieen van eten. Mooie steak met licht pittige gegrilde groene peper.

De zaak was overvol, dus wij zaten buiten in de wind. Was onaangenaam koud.

Datum van bezoek: januari 2017

20 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De 2e keer alweer dit jaar. Na April nu met z'n tweetjes Arrachera gegeten en wouw, wat een mooi stukje (500 gram) vlees. Medium rare en super sappig.
Een grote 'familie' runt de zaak❗️
Een tip, neem als wijn toch maar 'n Chileen of Argentijn, ipv de blended Mexicaanse!

Datum van bezoek: september 2016
8 augustus 2016 beoordeeld

Tip van het hotel en goede reviews. Zeer hartelijk ontvangst, buiten een paar tafels die al vol zaten, binnen nog wel plek. Prima. Heel aardig en attent personeel, die wisten hoe je het een klant naar hun zin kan maken. Vooraf lekkere dip, aangevuld toen het bijna op was. Het eten is heerlijk. Absolute aanrader!

Datum van bezoek: juli 2016
24 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Authentiek restaurant waar wij voor de Arrachera kwamen, een prachtig stukje rundvlees (vinkenlap of flank steak), perfect gegrild. Nog nooit eerder gehad, heerlijk mals en doorregen. Frisse witte huiswijn vriendelijke bediening, contant afrekenen. Aanrader wat dit betreft.

Datum van bezoek: april 2016
19 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier 2 keer gegeten. Goed eten voor een eerlijke prijs. Ze zitten aan een zijstraat van de hoofdweg maar nog steeds elke avond druk. Ook de locale gaan er eten.

Datum van bezoek: februari 2016

Reizigers die El Asadero bekeken, bekeken ook

Tulum, Riviera Maya

In El Asadero geweest? Deel je ervaringen!