Vandaag geopend: 08:00 - 17:00

vanaf US$ 34,20
vanaf US$ 89,00
vanaf US$ 109,00
Beoordeeld op 16 maart 2019 via mobiele applicatie

In Mexico zijn veel ruïnes. Deze in tulum is zeker bijzonder gezien de locatie. Wanneer je hier loopt zie je de tempels met op de achtergrond de zee. Er is veel aandacht besteed aan het omliggende park waar de ruïnes in te vinden zijn. Zeker het bezoeken waard.

Datum van activiteit: maart 2019
Beoordeeld op 24 februari 2019 via mobiele applicatie

De ruïnes van Tulum zijn niet zo spectaculair als sommige anderen. Maar zijn bijzonder omdat ze aan zee liggen. Doordat er geen grote tempels zijn ligt de nadruk meer op de resten van de huizen van de locale elite. Een gids is niet nodig. Bij de gebouwen staan bordjes met uitleg.Je moet wel vroeg gaan anders wordt het te druk met toeristen en te warm. Dicht bij zijn mooie niet te drukke stranden.

Datum van activiteit: februari 2019
Beoordeeld op 16 december 2018 via mobiele applicatie

Leuk om even te zijn, na 20 min alles gezien en niet echt bijzonder.
Er zijn mooiere parken met maya ruïnes, coba is interessanter als je van de geschiedenis van Mexico houdt.

Beoordeeld op 16 december 2018 via mobiele applicatie

Als je in de buurt bent zeker de moeite om even te kijken :) let wel goed op.. Als je aan komt proberen ze van alles te verkopen. Zoals met een gids langs de Maya tempels. Of ze zeggen dat er een mega lange rij staat. Dus beter je kaartje bij hun kan kopen) waar je je auto parkeerd. Niet doen dus! Gewoon bij de ingang van het park kopen is 70 ps. Wij reizen met ons dochtertje net 1 jaar. En wilde dus liever niet een uur wachten in de rij.. Dus besloten een kaartje te kopen waar je, je auto parkeerd. Kosten 160ps..p.p. Het is ongeveer 1km lopen na het park en ook waar de entree is. Ik raad iedereen aan om gewoon na de entree te lopen. Bij ons stond er dus geen rij. Wij zijn er dus ingeluisd :(:( maar verder was het een mooie dag en super om keer gezien te hebben :)

Beoordeeld op 1 december 2018 via mobiele applicatie

De ruines van tulum stonden op ons lijstje om te bezoeken( samen met monte alban, palenque en chichen itza). De site is niet heel groot, ruines zijn goed te bezichtigen( je mag er niet in of op klimmen). Je kunt ook nog zwemmen in de zee, dat is zeker lekker als je het warm hebt. Er zijn ook veel leguanen te zien. In vergelijking met de 3 andere ruines viel deze qua “ mooiheid” toch wel tegen. Maar, ben je niet aan het rondreizen dan is tulum zeker wel mooi om te zien