“Erg goed verblijf”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Secret Garden Hotel
Beoordeeld als nr. 3 van 90 B&B's / pensions in Tulum
4 september 2017 beoordeeld

Toen we aan kwamen werd gelijk het hek voor ons open gehouden. We werden super vriendelijk ontvangen en hebben ons even opgefrist om vervolgens een goede uitleg te krijgen over Tulum en omstreken en de mogelijke excursies. Zij boden excursies aan waarbij je 's ochtends ook écht de eerste bent op de desbetreffende plek (in ons geval Sian Ka'an) en niet met nog 20 toeristen meer bent (wij waren met 8). De kamers zijn mooi ruim schoon en hip! Prachtig mooie tuin om heerlijk te relaxen. Ontbijt niet uitgebreid maar prima. Locatie in Tulum zelf is ook goed. Ik zou hier zeker weer boeken als we besluiten om weer naar Tulum te gaan!

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling

25 juni 2014 beoordeeld

Leuk kleinschalig hotel in tulum pueblo. Nette ruime kamers met eigen badkamer. Vriendelijk personeel. Airco is een must en is aanwezig. Huisjes grenzen aan mooie binnentuin. Enige minpuntje is de waterdruk.

• Verbleef: Juni, 2014
1 januari 2014 beoordeeld

Heel mooie en propere kamers, vriendelijk en behulpzaam personeel, een prachtige tuin (wel veel muggen) met gezellige zitplaatsen, thee/koffie/water en lekkere koekjes inbegrepen. Een echte aanrader!!

• Verbleef: Juli, 2013, reisde met een partner
6 december 2013 beoordeeld

Je voelt je heel erg welkom. Er volgt een enthousiaste uitleg over Tulum, waar je lekker kunt eten etc. We hadden de pech dat het vreselijk weer was en dat ik wat verkeerds had gegeten. Maar er werd gelijk uitgezocht welke medicijnen geschikt zijn en waar ik ze kon halen. De service is geweldig. Ik vond de bedden erg hard, maar verder niks te klagen :-)

• Verbleef: September, 2013, reisde met een partner
9 augustus 2013 beoordeeld

een goed hotel met zeer vriendelijk, goed Engels sprekend personeel. Veel informatie over de omgeving en gratis koffie, thee en drinkwater. Het hotel ligt in een rustige straat, parkeren is er geen probleem. Fietsen zijn te huur.

• Verbleef: Augustus, 2013, reisde met een partner
2 juni 2013 beoordeeld

Als alternatief voor hotel aan de kust is dit een heerlijk rustig gelgen hotel, maar toch centraal. Goede informatievoorziening en zeer behulpzame mensen in het hotel. Kamer met airco was prima, schoon en goede douche.

Kamertip: neem kamer met airco!
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2013, reisde met een partner
29 augustus 2011 beoordeeld

We hebben het heerlijk gehad bij Joshua en Maura. We zijn zelfs na een paar dagen strand weer terug gegaan, omdat het zo heerlijk douchen was, fijne airco, grote schone kamer en aardige mensen. Joshua en Maura weten precies waar je moet zijn, waar je lekker kunt eten, en welke dingen je niet moet missen in Tulum. Ik zou iedereen aanbevelen om hierheen te gaan. Geniet vooral 's ochtends van je gratis koffie in de tuin en 's avonds lekker borrelen voordat je in Tulum gaat eten. Veel plezier.

• Verbleef: Juli, 2011, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Tulum bekeken
op 7.2 km afstand
Coco Tulum
nr. 5 van 90 in Tulum
744 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Secret Garden Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Secret Garden Hotel

Adres: Calle Sagitario Poniente # 54 | Downtown, Tulum 77780, Mexico
Locatie: Mexico > Yucatan Peninsula > Quintana Roo > Riviera Maya > Tulum
Voorzieningen:
Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kitchenette Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 3 van 90 B&B's / pensions in Tulum
Prijsklasse: € 43 - € 85 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Secret Garden Hotel 3*
Aantal kamers: 8
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij Secret Garden Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?