Secret Garden Hotel
  • Inclusief ontbijt
Villas H2O(Tulum)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 43% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 43% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 337 per nacht.

Diamante K(Tulum)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Aan het strand
Coco Tulum(Tulum)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 147 per nacht.

Bookit.com
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 448 per nacht.

25 juni 2014 beoordeeld

Leuk kleinschalig hotel in tulum pueblo. Nette ruime kamers met eigen badkamer. Vriendelijk personeel. Airco is een must en is aanwezig. Huisjes grenzen aan mooie binnentuin. Enige minpuntje is de waterdruk.

• Verbleef: juni 2014
1 januari 2014 beoordeeld

Heel mooie en propere kamers, vriendelijk en behulpzaam personeel, een prachtige tuin (wel veel muggen) met gezellige zitplaatsen, thee/koffie/water en lekkere koekjes inbegrepen. Een echte aanrader!!

• Verbleef: juli 2013, reisde met een partner
6 december 2013 beoordeeld

Je voelt je heel erg welkom. Er volgt een enthousiaste uitleg over Tulum, waar je lekker kunt eten etc. We hadden de pech dat het vreselijk weer was en dat ik wat verkeerds had gegeten. Maar er werd gelijk uitgezocht welke medicijnen geschikt zijn en waar ik ze kon halen. De service is geweldig. Ik vond de bedden erg hard, maar verder niks te klagen :-)

• Verbleef: september 2013, reisde met een partner
9 augustus 2013 beoordeeld

een goed hotel met zeer vriendelijk, goed Engels sprekend personeel. Veel informatie over de omgeving en gratis koffie, thee en drinkwater. Het hotel ligt in een rustige straat, parkeren is er geen probleem. Fietsen zijn te huur.

• Verbleef: augustus 2013, reisde met een partner
2 juni 2013 beoordeeld

Als alternatief voor hotel aan de kust is dit een heerlijk rustig gelgen hotel, maar toch centraal. Goede informatievoorziening en zeer behulpzame mensen in het hotel. Kamer met airco was prima, schoon en goede douche.

Kamertip: neem kamer met airco!
  • Verbleef: mei 2013, reisde met een partner