“Mystieke tour superspannend!”

Coba, Tulum, Cenote and Playa Paraiso from Cancun
US$ 125,00*
2-Tank Cenote Certified Dive in Tulum
6 september 2017 beoordeeld

Dit is echt een heel bijzondere cenote. Meer een grote grot waar je doorheen zwemt. Het is wel erg laag op sommige plekken, als je claustrofobisch bent is dit geen aanrader. Mijn jongste dochter (9) gaf bij de ticket verkoop aan dat ze een beetje bang was in grotten, toch raadde de mevrouw haar deze trip aan. Dat was niet handig. Je gaat echt diep de grotten in, je ziet de uitgang al vrij snel niet meer. Doe dan alleen de ingang van de grot, die overigens ook echt prachtig is.
De gids die we hadden sprak erg goed Engels en was zelf free diver en zeer ervaren in de grotten. Hij doet ook ontdekking-expedities in de grotten.
Het is absoluut interessant en echt prachtig.

11 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze cenote bestaat uit 2 delen. 1 met helder blauw water waarin je heerlijk kunt zwemmen en en andere meer donkere grot die geschikt is voor duiken of snorkelen met zaklamp. Het is een half open grot het is dus niet zoals andere cenotes een soort groot gat in de grond waarbij je echt naar beneden moet lopen.

2 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel leuke uitstap met Polaris buggy's en een aaneenschakeling van leuke, spannende maar voor elke leeftijd geschikte activiteiten!
Vooral de zipline werd gesmaakt door onze 9-jarige zoon.

16 oktober 2016 beoordeeld

éen van de beste ervaringen in mijn leven was snorkeling in Dos Ojos cenote in Mexico , Playa del carmen . Prachtig en mysterieus . Kristal helder water and cool

6 juli 2016 beoordeeld

Met een gids naar deze cenote gegaan, om te snorkelen. Het water is erg helder en het is zeker een mooie ervaring die ik niet had willen missen. Had verwacht om meer verschillende soorten vissen te kunnen zien, maar dit was helaas niet zo.

Reizigers die Cenotes Dos Ojos bekeken, bekeken ook

In Cenotes Dos Ojos geweest? Deel je ervaringen!