“Gezond en lekker”
Beoordeling van 100% Natural

100% Natural
Geclassificeerd als nr. 186 van 1.495 Restaurants in Playa del Carmen
Keukens: Mexicaans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Grote groepen, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen, Afhalen
20 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier geweest voor de lunch. Op de kaart vind je alleen gezonde gerechten. Geen vlees en geen cola. Gelukkig wel een biertje. Mooi plekje langs 5th avenue met leuke bediening.

2 juni 2016 beoordeeld

ik heb in deze restaurant 2 keer gegeten . lekker eten , goede service en schoon . hele mooie sfeer met bomen en een kleine waterval

15 november 2015 beoordeeld

Klein open plekje aan de rand van een drukke straat. Alsof je je even midden in een mooi park bevind.

Heerlijke smoothies en de broodjes zijn ook heerlijk.

1 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier voor een kleine snack geweest. Het eten was lekker. Je zit in een soort tuin, gezellige sfeer. Midden aan de 5th Avenue, waar je geen last van hebt.

19 augustus 2015 beoordeeld

Heerlijk biologisch eten, keuze uit heel veel super gezonde sapjes en smoothies. Mooie tuin, vriendelijke bediening.

Reizigers die 100% Natural bekeken, bekeken ook

Playa del Carmen, Riviera Maya

In 100% Natural geweest? Deel je ervaringen!