Beoordeeld op 7 juni 2018 via mobiele applicatie

Super hotel, vriendelijke mensen en super luxe.
Wij hadden als we de deur open deden een eigen zwembad echt ideaal! Niks geen plekje zoeken bij de zwembad, maar er zo induiken.
Het eten ook heel goed genoeg keuze.
Van Teppanyaki tot grill en Italiaan

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 28 januari 2018 via mobiele applicatie

Mooi hotel met prachtige kamers. Het deed alleen de beetje kil aan. Ik miste een gezellige sfeer. We hadden een juniorsuite met swimout. Was erg luxe je kon zo vanaf je terras het zwembad in. Ook de restaurants waren allemaal goed. Uitzonderlijk goed was restaurant Aroma. Hier hebben we vaak gegeten. Fijn was ook dat je niet hoefde te reserveren. Personeel was over het algemeen erg vriendelijk. Alles bij elkaar genomen hebben we een heerlijke vakantie gehad.

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 22 januari 2018

alles heel goed, nette en mooie kamers. Lekker en verzorgt eten, veel keuze en gevarieerd. Dit geld zeker ook voor de drankenkaart. de wijn was wel een beetje minder. vriendelijke en behulpzame mensen.

Verbleef: oktober 2017
Beoordeeld op 8 december 2017 via mobiele applicatie

service erg goed alleen heen voordeelkamer liggen ver weg.
aiconditioning staat in alle openbare ruimtes veels te koud je moet zelfs een trui of vest aan!

Japans restaurant hebben wij geen Japans kunnen ontdekken en het hoofdgerecht was niet warm.

Het eten was absoluut geen 5* waard zelfs geen 4. Het koud is niet koud en het warm niet warm!

De klachten zijn bekend bij het personeel alleen de directie doet niets met de klachten.

Kamers goed en ruim strand redelijk voldoede strandbedden en personeel kwam regelmatig langs om te vragen of je nog iets wou.

Verbleef: november 2017
Princess_RivieraMaya, Community Manager van Platinum Yucatan Princess All Suites & Spa Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 december 2017

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw opmerkingen over uw ervaringen in het hotel.

Wij hebben kennis genomen van uw opmerkingen, we willen duidelijk maken dat de meeste van onze gasten denken dat de temperatuur in onze gemeenschappelijke ruimtes correct is, omdat wanneer de hitte buiten erg sterk is, zij het prettig vinden om een gebied met airconditioning te bereiken. Met betrekking tot het TAO-restaurant met oosterse gerechten zijn er geen Japanse chef-koks, maar we kunnen u verzekeren dat onze chef-koks voortdurend worden opgeleid om de gerechten met een hoge kwaliteitsstandaard te bereiden. We hebben uw ervaring specifiek met onze chef-kok en onze manager voor eten en drinken gedeeld om het probleem van de voedseltemperaturen te versterken. We weten dat dit een zeer belangrijk punt is, en het is zeer zeldzaam dat het is gebeurd, in feite hebben we het al heel lang gedaan verbeteringen zodat het niet opnieuw gebeurt.

We hopen dat we hem binnenkort weer in het hotel kunnen zien.

Groeten.

Beoordeeld op 29 augustus 2017 via mobiele applicatie

Prachtig hotel met zeer lekker eten, goede service en vriendelijke mensen. Mooie suite kamers en de swim-up zijn een aanrader . Yucatan restaurant zeer goed en ook de 4 gratis alacarte restaurants zeer goed

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Pilar O, Community Manager van Platinum Yucatan Princess All Suites & Spa Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 augustus 2017

Beste GuidoM441,

Hartelijk dank voor het delen van uw opmerkingen met de reisadviseursreizigers, uw feedback is erg belangrijk voor ons.

We zijn verheugd dat u van ons gastronomische aanbod kunt genieten en dat we volledig aan uw verwachtingen in het resort voldoen.

We hopen dat je snel terugkomt, het zal een eer zijn om je weer te hosten.

Groeten.