5 oktober 2016 beoordeeld

Deze Belgische Chef (en fier het te zijn!) liet ons op 30/09/2016 een staaltje van zijn kunnen proeven. Het thema was Aziatisch-Mexicaanse Fusion-keuken. Wat een vuurwerk van smaken! Wat een finesse en zorg voor details. We voelden duidelijk dat ook zijn personeel mee in dezelfde lijn van drang naar perfectie zit, zowel in uitvoering als in presentatie, vriendelijkheid en hoffelijkheid bij de bediening.
Het is zonder enige twijfel een Chef die je à la minute jouw liefste gerecht kan klaarmaken..
Werkelijk een aanrader!!

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Jorge C, Director of Food & Beverage van Fairmont Mayakoba, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 oktober 2016

Dear Paul K,

Thank You very much for taking the time to write this review. It is very important for us at Fairmont Mayakoba to have your valuable opinion.

We are very glad you enjoyed your stay with us and also that You liked the great culinary offerings we offer to our guests.

Chef Eric de Maeyer as the rest of our colleagues are great ambassadors of Fairmont Culture of Service. He will be very happy to have turned your vacation into a beautiful memory.

It will be a pleasure to have you back in a very near future.

Warm regards,
Jorge Creixell
Director of Food & Beverage

18 december 2015 beoordeeld

Begin december 2015 waren wij in dit hotel.
Het was er echt fantastisch.
Mijn man en ik waren met wat vraagtekens vertrokken gezien de berichten van overvloedig zeewier.dit was allemaal perfect opgeruimd.
Het personeel is supervriendelijk ,het is een groot hotel maar het geeft de indruk van kleinschaligheid door de uitgestrektheid en de heel persoonlijke service.
Dit laatste vooral in de restaurants.
We maakten kennis met Raoul,de souschef ,en met Eric demaeyer,chef restauratie,met Belgische origines.Hij was bijzonder attent en de gerechten die hij ons adviseerde waren om de vingers af te likken!
De restaurants zijn,hoewel voor veel mensen voorzien,toch 'cosy' en met een familiale touch.dit door de schikking van de tafels én door het personeel.
Wij hebben een bijzondere herinnering aan de verse sushi ,op het terras boven de vijver,naast een kerstboom in de 'zomer'!
Het enige minpuntje: de PORTIES zijn 'Mexicaans' :dit vraagt om een kleine wandeling na een diner....

Verbleef: december 2015, reisde met een partner
11 december 2015 beoordeeld

Zeer groot domein met vervoer via buggy of kanalen. Ondanks het vele water geen noemenswaardige last van muggen. Super accomodatie in casita. Mooi strand zonder algen en echt zwembare zee. Ruime zwembaden met echt talrijke ligbedden. Ook in de schaduw. Doch vooral zeer lekker gegeten : uitstekende T-bone, superverse vis en heel lekkere sushi. Dank aan Eric die er met zijn Belgische roots zeker voor iets tussenzit. Supervriendelijke bediening en zorg. Doen we zeker over bij ons volgend bezoek aan Mexico. Op vandaag staat de teller op 7.

• Verbleef: december 2015, reisde met een partner
6 maart 2015 beoordeeld

Dit hotel complex is in een woord fantastisch.
De ontvangst en check in gaan in hoog tempo, koffer naar je kamer voordat je kan knipperen met je ogen. Perfecte bediening in de bar en het restaurant. Perfecte kamer met alle faciliteiten. Dan blijft er nog de tuin, het zwembad complex, fantastisch. Er is hier helemaal aan niets dat het je kan ontbreken.

• Verbleef: maart 2015, reisde voor zaken
Een TripAdvisor-lid
Hasselt, België
12 december 2013 beoordeeld

Van 2 december 2013 tot en met 11 december2013 hebben we in het Mayakoba fairmont doorgebracht!
Super vriendelijk personeel, super mooie ruime kamer, lekker eten in verschillende restaurants op het resort. Vervoer op het resort was met golfkarretjes. Ook fietsen ter beschikking, BMW, echtgenoot was heel blij.

• Verbleef: december 2013, reisde met een partner