“Top adventure park! ”

US$ 119,99*
Vanaf
Xplor Park All-Inclusive Admission Ticket
Geclassificeerd als nr. 1 van 127 dingen om te doen in Playa del Carmen
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke ervaring in de park. Verschillende ziplines op hoge hoogte. Mooi verzorgd!
Lekker eten in het buffet restaurant en drankjes tussendoor!
De moeite om te doen! Goede en fijne activiteiten. Inclusief vervoer van het hotel en terug zeker bijboeken!
De foto’s zeker nemen op het einde! 1 prijs voor alle foto’s! Maak er dus zeker genoeg!
Groot park!veel Fun!

10 mei 2018 beoordeeld

Zipline/zwemmen/raften/buggy alles is leuk om te doen.
Wij zijn 61 en 63 en je voelt je weer even 21 en 23 jaar jong.

22 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweest in februari 2015, maar het schrijven van een beoordeling waard. Superleuk om te doen als bijvoorbeeld het weer iets minder is. Leuke activiteiten en gezond en lekker eten.

30 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben hier met mijn vriendin geweest. Echt een gave dag gehad vooral door het ziplines over de jungle heen. Bij de ingang leek het heel massaal maar in het park zelf viel het reuze mee. Wel raad ik aan zelf de transfer te regelen anders ga je met een grote bus en kun je pas vertrekken totdat iedereen er is.

Bekijk meer beoordelingen
18 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanuit playa del carmen kan je het beste met de taxi naar xplore dit is een stuk goedkoper en kun je naar huis waneer je wilt.

Wij vonden alle activiteiten erg leuk, vooral buggie rijden.

Reizigers die Xplor bekeken, bekeken ook

Riviera Maya, Quintana Roo

In Xplor geweest? Deel je ervaringen!