Vandaag geopend: 09:00 - 22:30

vanaf US$ 99,99
vanaf US$ 149,99
vanaf US$ 183,98
Beoordeeld op 10 mei 2018

Zipline/zwemmen/raften/buggy alles is leuk om te doen.
Wij zijn 61 en 63 en je voelt je weer even 21 en 23 jaar jong.

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 22 januari 2018 via mobiele applicatie

Geweest in februari 2015, maar het schrijven van een beoordeling waard. Superleuk om te doen als bijvoorbeeld het weer iets minder is. Leuke activiteiten en gezond en lekker eten.

Datum van activiteit: januari 2018
Beoordeeld op 30 november 2017 via mobiele applicatie

Ben hier met mijn vriendin geweest. Echt een gave dag gehad vooral door het ziplines over de jungle heen. Bij de ingang leek het heel massaal maar in het park zelf viel het reuze mee. Wel raad ik aan zelf de transfer te regelen anders ga je met een grote bus en kun je pas vertrekken totdat iedereen er is.

Datum van activiteit: november 2017
Beoordeeld op 18 oktober 2017 via mobiele applicatie

Vanuit playa del carmen kan je het beste met de taxi naar xplore dit is een stuk goedkoper en kun je naar huis waneer je wilt.

Wij vonden alle activiteiten erg leuk, vooral buggie rijden.

Datum van activiteit: oktober 2017
Beoordeeld op 18 oktober 2017

Echt een fantastisch park. Zelf ben ik bij Fuego ('s avonds) geweest en dan heb je vrijwel geen wachttijden.
De attracties zijn echt avontuurlijk en overal staan mensen om je te helpen of je de weg te wijzen, mocht dit nodig zijn.
In het hele park, zelfs op de paden naar de attracties, worden er foto's van je gemaakt en met behulp van de chip die in je helm zit, kun je de foto's opvragen. Dit zit overigens niet standaard bij de prijs inbegrepen.
Zorg wel voor goed schoeisel zoals sportschoenen of surfschoenen. Mocht je dit niet hebben is dit ook in het park verkrijgbaar. En let er op dat je alleen bij de buggy-attractie misschien niet nat wordt, de rest van de attracties wel.

Datum van activiteit: oktober 2017