Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (15.432)
Beoordelingen filteren
15.432 resultaten
Waardering van reizigers
7.160
4.831
1.904
867
670
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
7.160
4.831
1.904
867
670
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
5 - 10 van 15.432 beoordelingen
14 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen aan in dit prachtige ressort. Dit is het grootste hotel waar ik ooit geweest ben. En een all in ressort, behalve Wi-Fi, dat kost 80 dollar. We genoten van het uitzicht en wat het hotel te bieden had. We werden uitstekend bediend de eerste avond in het Hacienda restaurant door Salvatore. De dag erna gingen we naar het zwembad, de handdoeken waren allemaal op, ze wisten niet wanneer ze nieuwe kregen. Op een gegeven moment begon ons betaalde Wi-Fi weg te vallen. En hadden we na de 80 dollar, geen Wi-Fi..... Wij gingen vragen aan de receptie wat er was. Ze hadden het netwerk aangepast en het werkte niet, we moesten maar wachten tot het eind van de dag (ondanks dat we ervoor betaald hadden). Ook deed geen enkele usb aansluiting het op onze kamer, we hebben dit twee keer aangegeven, maar er is niemand gekomen om dit te maken. Ondanks dat ze zeiden dat ze iemand meteen gingen sturen. Erg slechte service. De restaurants waren helaas niet zo goed als verwacht, het eten was hoogstens matig. Echter werden we bij Paco's Taco's uitstekend geholpen door Roman. Geweldig personeel! De Wi-Fi is uiteindelijk niet fatsoenlijk gaan werken en er werd geen oplossing geboden. Pas toen wij een oplossing voorstelde. Ook dit was erg jammer. Voor de rest is het hotel echt prachtig, er is veel te doen en je word op veel plekken super geholpen door het personeel. Ik heb een gemengd gevoel over het hotel, door de zeer slechte service van de receptie en het matige eten.

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
Bedank Gitta F
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
OccidentalatXcaret, Social Media & Customer Care Coordinator van Occidental at Xcaret Destination, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juli 2018
Google-vertaling

Thank you so much for taking the time to leave us your feedback on your recent experience at Occidental at Xcaret Destination. Our goal is to serve all our guests with the highest level of service and satisfaction. We are always concerned about guests’ wellbeing and strive to make their holiday an unforgettable experience.

Please accept our apologies for not living up to your expectations and thank you so much for the taking the time to write this review as it give us the opportunity to improve.

We hope you give us the chance to demonstrate you that our main goal is to create unforgettable experiences with a high quality service.

Regards.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
5 juni 2018 beoordeeld

Vriendelijk hotel met ruime keus aan restaurant. Overige voorzieningen ruim voldoend, maar niet heel groot. De zwembaden zijn in feite een aanschakeling tot een groter geheel. Minstens 2 zwembaden zijn alleen voor de royal club.

  • Verbleef: mei 2018, reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Bedank pzimman
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
OccidentalatXcaret, Social Media & Customer Care Coordinator van Occidental at Xcaret Destination, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 juni 2018
Google-vertaling

Dear pzimman,

Thank you so much for taking the time to leave us your feedback on your recent experience at Occidental at Xcaret Destination. Our goal is to serve all our guests with the highest level of service and satisfaction. We are always concerned about guests’ wellbeing and strive to make their holiday an unforgettable experience.

It gives me a great pride to know that our staffs are commended for their kindness and professionalism.
We appreciated your sincere and constructive comments. Please know that one of our main goals is to work on a daily basis to constantly improve our services and guest satisfaction.

It was a pleasure to host your holiday and hopefully you will provide us an opportunity to host your holiday once again.

Regards.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
5 april 2018 beoordeeld

De transfer vanaf het vliegveld naar het hotel is lang, maar je ziet wel wat van Mexico op een andere manier. aangekomen bij de oprit van het hotel, direct al door de jungle heen, kom je bij de colossale overkapping van Occidental Xcaret resort aan. aangekomen bij de receptie valt het eerste op de grote punt van het resort, die wijst in de richting van de zee. We worden zeer vriendelijke geholpen en de informatie die direct al wordt gegeven is veel maar wel duidelijk van wat er allemaal is en wat er gedaan kan worden in de directe nabijheid. Natuurlijk wordt en gewezen op het Park Xcaret, dat direct aan het resort is gelegen. Je kunt vanaf het resort heen. Door de lobby loopt een rivier, die je er ook heen kan brengen. Wij hebben ook het park bezocht en hebben gezwommen door de ondergrondse rivier, 2 km lang, het was een geweldige ervaring. Het park is groot, je kunt er de weg kwijtraken, maar volg de in tegels gelegde streep over het wandelpad en je komt bij alles wat je kan (moet) zien. het is echt een aanrader. Verder met het resort, je kunt er heerlijk eten, vooral bij de specialiteiten restaurants er zijn er 5, je hoeft niet te reserveren, soms is het even wachten voor er een tafeltje vrij is, dan is het heerlijk om bij het theater op het pleintje ervoor even een drankje te doen. Het is is één van de ontmoetingsplekken op het resort. de restaurant liggen vlak bij elkaar. In de lobby naast op rivier, wordt in een bootje een oud Mexicaans ritueel op gevoerd, rond 19.00 uur. ook hier heb je zitjes waar je door het vriendelijk personeel van een drankje wordt voorzien.
Als je geluk hebt, kom je als je naar het strand gaat apen, leguanen, herten, wasberen en nog wat andere beesten tegen die kruipen of lopen tegen. Je loopt echt door de jungle zoals dat voor de commerciële revolutie was. Als je op het strand bent aangekomen, kun je er je handdoeken ophalen, wij konden ze zo ophalen geen gezeur met kaartje of wat dan ook, sommige mensen laten daardoor wel liggen op de zonnestoelen als ze weg gaan dan is het lastig om te weten of ze echt bezet zijn.
Je hebt er grote strand, waar toch wel de meeste mensen liggen.
Maar er is ook nog de rots met een zoutwaterzwembad die in verbinding staat met de zee. je kunt er op twee manieren heen lopen, of door het (open restaurant) met een geweldig uitzicht over strand en zee. Of je loopt onderlangs.
Wij lagen meestal nabij het zoutwaterzwembad bij de leguaan die rots verdedigd. mooi uitzicht, met ook steeds de langs vliegende pelikanen, en omgebouwde speedboten genaamd Adrenalina, die vanaf Xcaret Park varen.
Ook dit gedeelte worden drankjes voor je gehaald, door de altijd goedlachse dames van het resort. Je kunt er geweldig genieten als je van snorkelen houdt, soms in een rustige zee, maar som ook golven van een meter, met duikende pelikanen naast je.
Kortom, we hebben er heerlijk vertoeft, het was mooi weer, de kamer was perfect, steeds een goedgevulde minibar, elke dagelijks ons bed opgemaakt, we hebben genoten van ons verblijf. we waren er van 25 maart t/m 4 april 2018

Kamertip: 3 verdiepingen, lift, rolstoelvriendelijk over het hele resort, uitzicht (bomen en apen)
  • Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
1  Bedank Joop K
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
OccidentalatXcaret, Social Media & Customer Care Coordinator van Occidental at Xcaret Destination, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 april 2018
Google-vertaling

Dear Joop K,

Thank you so much for taking the time to leave us your feedback on your recent experience at Occidental at Xcaret Destination. Our goal is to serve all our guests with the highest level of service and satisfaction. We are always concerned about guests’ wellbeing and strive to make their holiday an unforgettable experience.

¡Wow! We loved how in a few words you described the incredible experience. We do our very best to ensure our guests are taken care of, from the moment they arrive until the time of departure. We would like to express our most sincere gratefulness for your kind words about the service you received.

We hope to have the pleasure to host you again.

Regards.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
25 maart 2018 beoordeeld

Na de rondreis waren we toe aan wat rust. Dat is hier prima gelukt. Het resort biedt rust maar ook vertier op zijn tijd. Je kan lekker zwemmen in het zwembad of naar de zee. Verder zijn er verschillende restaurants waar je lekker kan eten.

  • Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Bedank K E
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
OccidentalatXcaret, Social Media & Customer Care Coordinator van Occidental at Xcaret Destination, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 maart 2018
Google-vertaling

Dear K E,

Thank you for taking the time to share your Occidental at Xcaret Destination experience. We have taken all your feedback on board and this will be used constructively to perfect our future guests’ experience.

We appreciated your sincere and constructive comments. Please know that one of our main goals is to work on a daily basis to constantly improve our services and guest satisfaction.

We hope to have the pleasure to host you again.

Regards.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
19 maart 2018 beoordeeld

We waren er in Juni 2017, bij aankomst rond 22:00 lokale tijd na 14 uur reizen totaal zeer vriendelijk verwelkomt, formaliteiten geregeld en door een caddy naar onze kamer geholpen. We hebben er 2 weken doorgebracht en hebben weinig te klagen gehad, dit resort is van alle gemakken voorzien en bied voldoende keus aan restaurants qua aanbod. Kwaliteit van het eten is goed en de bediening is vriendelijk. Het resort bestaat uit een hoofdgebouw en diverse losse gebouwen, in de losse gebouwen zitten de diverse grote reisorganisaties. Wij verbleven in het hoofdgebouw, waarbij het een klein stukje lopen was naar de restaurants, winkeltjes en het ernaast gelegen attractiepark XCARET. Het was een uitdaging om alle cocktails te proeven, zoveel hadden ze er naast de standaard cocktails, Tip word op FB lid van deze groep:Occidental Grand Xcaret including ( Royal Club).

Helemaal top voor iedereen is het wild wat over het terrein loopt, aapjes, neusberen, hertjes, hermietkreeften en ander leven. van ongedierte op de kamer hebben wij geen niks gemerkt

Kamertip: Upgrades naar Royal, niet doen, nergens voor nodig. Tenzij je hier veel vaker gaat terugkomen
  • Verbleef: juni 2017, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Niels d
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
OccidentalatXcaret, Social Media & Customer Care Coordinator van Occidental at Xcaret Destination, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 maart 2018
Google-vertaling

Dear Niels d,

Thank you for taking the time to share your Occidental at Xcaret Destination experience. We have taken all your feedback on board and this will be used constructively to perfect our future guests’ experience.

We appreciated your sincere and constructive comments. Please know that one of our main goals is to work on a daily basis to constantly improve our services and guest satisfaction. I have noted all your comments and suggestions which I will constructively use to improve our services and facilities.

We hope to have the pleasure to host you again.

Regards.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken