Beoordeeld op 20 april 2018 via mobiele applicatie

Erg vriendelijk ontvangen door Zule! Kamer is netjes en groot met mooi balkon . Er is een grote koelkast wat erg handig is. Gelukkig ook airco. Bedden zijn prima hebben heerlijk geslapen.
Tijdens het weekend kun je door de luide muziek van het naast gelegen hotel niet op het balkon zitten. Het gaat door tot ongeveer 20 uur.
Ontbijt is prima, de bediening was netjes maar hij had wel meer belangstelling voor de dames aan het ontbijt. Je kon er wel lekker buiten zitten!
We zijn erg goed geholpen door Zule en vooral door Cinthya. De dames waren erg goed in hun werk en erg vriendelijk.
Je kan er pinnen in het hotel, het automaat geeft aan dat je max 5000 mag pinnen maar dat is niet zo, je kunt maar 3000 pinnen en het kost je wel 5 euro per transactie plus de kosten van je eigen bank.
Het hotel heeft een prima locatie, dicht bij het strand en eetgelegenheden.
Leuke lieve schoonmaaksters ook!
Muchas gracias Zule y Cinthya.

Verbleef: april 2018, reisde met vrienden
XperienceHR, Gerente van Hacienda Paradise Boutique Hotel by Xperience Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 april 2018

Estimado Embajador Jelte K,

Le agradecemos enormemente por compartir su experiencia en nuestro hotel, es para nosotros una gran felicidad el poder leer lo que fue su estancia con nosotros, el saber que hemos logrado brindarle una experiencia memorable es simplemente motivante y gratificante para todos y cada uno de los que conformamos la familia Xperience Hotels.

Tenga por seguro que hacemos todo lo que se encuentra en nuestras manos para poder minimizar el ruido proveniente de nuestro hotel vecino y no descansaremos hasta lograr que no sea un inconveniente en la estancia de nuestros Embajadores (huéspedes).

Esperamos de todo corazón verla de nuevo, será para nosotros todo un placer el poder recibirle una vez más en su ya hogar Hacienda Paradise by Xperience Hotels.

Cordialmente,
Fanny Estrada
Coordinadora División Cuartos

Beoordeeld op 18 april 2018

Hotel is prima, uitermate vriendelijk personeel en goed ontbijt. Helaas geen restaurant en bar, maar die Ijn er voldoende in de omgeving. Ook supermarkten in de omgeving en koelkast op de kamer. Mogelijkheid dus om zelf je drankje voor bij het zwembad te kopen. Jammer dat het naastgelegen hotel zulke harde muziek draait, heel vervelend wanneer je bij het Wembad of op je balkon zit.

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner

Dear Ambassador Reiziger53,

Thank you so much for having taken your time to write such an awesome review, it makes us feel very happy because that is an indicator that our vision is being reflected in our Ambassadors’ (guests) Xperience, which is always be looking forward to giving you our best service day after day, trying to also provide you with a customized service that can make your stay wonderful.

It was an honor to have you here at Hacienda Paradise By Xperience Hotels, we hope you can come back very soon, it will be our pleasure to assist you again.

With love,
Fanny Estrada
Room División Coordinator

Beoordeeld op 11 juli 2016

Een zeer hartelijke ontvangst door Claudia. Maar ook de rest van het personeel is enorm vriendelijk en begroet je steeds met een brede glimlach.
Eenvoudig maar lekker ontbijt, ruim voldoende voor een continentaal ontbijt. Je kan naar eigen wens van de ontbijtkaart lekkere extra's bestellen. Pedro verzorgt dat alles heel goed.
Ruime kamer, heel proper, airco werkt goed, grote ijskast, tv en WiFi werken uitstekend. Eveneens zeer nette badkamer.
Koffie, thee en water verkrijgbaar in lobby.
Heerlijk zwembadje in de tuin, water heeft ideale temperatuur.
Kortom, niets op aan te merken.

Kamertip: Kamer 1 tot 7 zijn beneden en hebben terras dichtbij het zwembad, maar liggen niet vlak naast de ontbijtruimte. Dus iets meer privacy.
  • Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 30 mei 2015

Wij hebben onze rondreis in Mexico afgesloten met twee nachtjes in dit hotel. Niets dan lof !!!
Schitterend hotel met super vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Op 100m van de winkelstraat van Playa del Carmen PDC, en dus vlak bij het hart van PDC maar toch ver genoeg om geen last te hebben van de drukte en het lawaai.
Leuk prive-zwembad in mooie tuin. Handdoeken zijn te verkrijgen bij de receptie. Het ontbijt is er zeer lekker en de bediening, bij ons was het Pedro, was uitstekend. Hij deed zijn uiterste best om alles naar wens te laten verlopen.
Water, koffie en thee zijn gratis te verkrijgen aan de receptie (koffiehoek).
De zeer propere kamers zijn ruim en voorzien van alle benodigdheden. Het receptiepersoneel is uiterst behulpzaam. Ook is er een desk in de receptieruimte waar uitstappen kunnen geboekt worden.
Een van ons is de laatste nacht ziek geworden. Het hotelpersoneel heeft alles gedaan om ons te helpen en dank zij hen hebben we ons vliegtuig op tijd gehaald. Betere service kan men zich niet voorstellen. Alle eerder geposte commentaren kunnen enkel bevestigd worden. Muchas gracias a todos y un saludo especial a Pedro !!!

Kamertip: Wij hadden een kamer op het gelijkvloers aan het zwembad. Voor ons was dit perfect !
  • Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 20 mei 2014

Twee vriendinnen naar Mexico.Bij aankomst werden wij heel vriendelijk ontvangen met een lekker koud flesje water en een verfrissend handoekje,...dat noem ik nog eens een hartelijk welkom! Wij hebben hier 7 nachten gelogeerd. Kleinschalig hotel met vriendelijk personeel. Kamers zeer ruim met airco, koelkast en kluisje. Centraal maar toch rustig gelegen, om de hoek van de beroemde 5th avenue. Uitstekend ontbijt met elke dag verse warme broodjes en een pot heerlijke vers fruitsalade. Juan de ober die altijd tijd maakt voor een praatje serveert u dit heerlijke ontbijt. Schoonmaak van de kamers was perfect. Water ,koffie en thee zijn de hele dag gratis voor u beschikbaar. Goede conciërge service. Badlakens voor naar het strand zijn bij de receptie verkrijgbaar. Een aanrader is de taxitransfer, bij aankomst op de luchthaven in Cancun staat de taxi voor u klaar om naar het hotel te rijden. Wij hebben een super week gehad en keren zeker nog eens terug. Cracias y muchos bessos !

• Verbleef: mei 2014, reisde met vrienden