Beoordeeld op 23 september 2014

Wij verbleven in paradisus la esmeralda. We hadden een junior suite geboekt en kregen bij aankomst een upgrade naar een mastersuite met swim up, PRACHTIGE KAMER !
Het personeel is supervriendelijk, de service heel goed, en het eten in de verschillende restaurants was van een culinair niveau.
Ik heb in het hotel ook een dokter van dienst moeten raadplegen, de dokter was super gemoedelijk en heeft mij heel goed geholpen, ik mag wel zeggen..... Mijn leven gered, want ik had 3 steken van een steenvis gekregen toen ik eventjes pootje wou baden in de oceaan. Dank u dokter José !

Kamertip: Onze kamer was gelegen in een rustig deel van het ressort, niet onmiddellijk aan het grote zwembad, heel fijn!
  • Verbleef: september 2014, reisde met familie
Beoordeeld op 20 januari 2014

Het Hotel was fantastisch en de service van Family Concierge was uitstekend,
Mijn butler was Virginia en zij was zo lief voor mijn kinderen zij behandelde ons als haar familie,
De shows in de avond was echt profecioneel,
Virginia had voor ons als verrassing ons jacuzzi helemaal versierd echt heel lief,
en het eten uistekend!!
het is echt een aanrader voor iedereen de Family Concierge!!!!!

Kamertip: Neer to the family concierge pool
  • Verbleef: december 2013, reisde met familie
Beoordeeld op 22 oktober 2013

wij verbleven in Paradisus La Esmeralda van 13-20 maart 2013 met onze drie kinderen van 0 tot 5 jaar. Paradisus is een fantastisch hotel op elk gebied. Prachtige ruime kamers met schitterende badkamers. we sliepen in een 1 kamer-suite, maar hebben niet gekozen voor de upgrade met family concierge en dat was mi niet nodig. Family concierge gasten hebben een eigen verwarmd zwembad en een aparte sectie met ligbedden op het strand. Toen wij er waren was het water in alle zwembaden warm genoeg en was het ook aan het strand niet al te druk.

Wij hebben in Naos, Vento, Mole en the Market gegeten en het was overal heerlijk, veel keuze ook. Er is keuze uit verschillende huiswijnen en deze zijn zeer lekker. Drankservice aan het zwembad en het strand is heel goed. De kidsclub vonden onze oudste kinderen ook heel leuk, maar vooral het zwembad met de piratenboot viel hier in de smaak. Voor onze jongste (7 maanden) waren de palapa's metbalibedden ideaal voor dutjes naast het zwembad. Alle personeel is zeer vriendelijk. we hebben nooit lang moeten wachten op bestellingen van drankjes of in de restaurants. Het strandgedeelte is niet zo groot, maar wij vonden dit met jonge kindjes ideaal want zo lopen de kindjes niet snel verloren.

• Verbleef: maart 2013, reisde met familie
Beoordeeld op 10 augustus 2013

Wij hadden een kamer in de Family conciërge suites en dat was echt fantastisch onze personal assistants waren manolo en danielle en die waren echt super zij hebben ervoor gezorgd dat we iedere dag ergens anders aten en dat het bad vol was als je terug kwam op de hotel kamer. S' avonds lagen er bij terugkomst chocolaatjes op de kussen en waren de kussens gesprayt met een lekker luchtje en voor onze zoon een koekje en melk en echt niets is te gek ze willen alles voor je doen. Op me verjaardag was er een fles bubbels en aardbeien met chocolade en een gebakje. Echt ik kan het niet genoeg zeggen alles en iedereen waren behulpzaam en vriendelijk , een super hotel in een superland..... Oke 1 klein puntje we kregen een voucher van 1000 usd maar dat waren kortingsbonnen voor alles en nog wat maar dat was wel duur en wij hebben er dus geen gebruik van gemaakt

• Verbleef: juli 2013, reisde met familie
Beoordeeld op 12 april 2013

Net terug van een fantastische reis. We hebben een heel mooie tijd gehad in La Esmeralda. De kids vonden het er ook super en willen direct terug gaan. We verbleven er in de Family conciërge suites.
Het eten in de verschillende restaurants was van heel goeie kwaliteit. Naos is het buffet restaurant en het buffet is er heel gevarieerd. Iedere dag was er een ander thema waardoor je bijna nooit hetzelfde had.
Het resort wordt ook netjes onderhouden. Overal lopen ze te vegen en zijn ze bezig met onderhoudswerken. Daar heb trouwens geen last van.
Overal aan de verschillende zwembaden heb je ligzetels en Bali beds. Die laatste zijn super om in te liggen. Je moet je wel haasten 's morgens om er één te bemachtigen. Ook gemakkelijk is de handdoekservice aan de zwembaden. Scheelt veel plaats in koffer als je geen handdoeken moet meenemen.
De service in de family conciërge suites is subliem. Onze 'butler' was Virginia en ze regelde werkelijk alles voor u als je dat wilde. Als je 's avonds in de kamer komt is de jacuzzi gevuld en is hij helemaal versierd met ballons. De kinderen waren er weg van. Er staan ook iedere verse koekjes op de kamer die leuk versierd zijn. De minibar werd iedere dag opnieuw gevuld en alles was in de all-in inbegrepen.
Er is eigenlijk teveel om op te noemen en alles is er werkelijk subliem.
Dit hotel is zeker een aanrader.

Verbleef: april 2013, reisde met familie