Royal Hideaway Playacar(Playa del Carmen)
Bookit.com
  • Gratis parkeren
The Royal Playa del Carmen(Playa del Carmen)
Official Website
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 302 per nacht.

Mahekal Beach Resort(Playa del Carmen)
  • Inclusief ontbijt
BlueBay Grand Esmeralda(Playa del Carmen)
  • Inclusief ontbijt
The Palm at Playa(Playa del Carmen)(Heel veel waar voor je geld!)
Bookit.com
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 425 per nacht.

• Inclusief ontbijt
Fairmont Mayakoba(Playa del Carmen)
  • Aan het strand
Rosewood Mayakoba(Playa del Carmen)
20 februari 2018 beoordeeld

Riu Tequila.

Wij zijn de tweede week van februari voor 11 dagen naar Riu Tequila geweest. En de eerste indruk was meteen al goed. Wij kwamen om 22:00 uur s' avonds aan. De bellboys hielpen ons om onze baggage naar de lobby te brengen. De check-in verliep vrij snel. Helaas waren onze verzoeken niet door gekomen van Tui. Na 15 minuten werden we naar de kamer gebracht. We kregen mooie kamers die erg schoon waren en in prima staat. De kamer is voorzien grote bedden en een ruime badkamer. De airco werd ook prima.

Het zwembad is ook top. De poolbar serveert allemaal lekker cocktails en het personeel is behulpzaam. Het is ook niet toegestaan om 's morgens je zonnebedje te reserveren. Dit is erg prettig. Over het eten kan ik vrij kort zijn. Geweldig!! Alles wat warm hoort te zijn, is warm en smaakvol. Het is ons niet gebeurd dat er geen plek was.

Dit hotel is op vele fronten super. Alleen op een paar punten kunnen ze en moeten ze echt veranderen. Het internet is alleen in de hotellobby gratis. Dit kan naar mijn mening echt niet meer! We leven in 2018. Ik geef dit hotel daarom ook 4 sterren van de 5.

Het avond entertainment team is echt een drama. Het is niet te verstaan wat ze zeggen, omdat het geluid heel slecht is. Ook zijn de toneelstukjes en dansjes heel ouderwets. Daar is na mijn mening nog werk aan de winkel.

Riu Tequila bedankt voor een super vakantie!

• Verbleef: februari 2018, reisde met familie
12 februari 2018 beoordeeld

Voor het eerst een all inclusive vakantie. Mooi hotel, ruim opgezet in units van 16 tot 24 kamers in 2 verdiepingen. Mooie groene omgeving en op 300 meter lopen van het mooie strand. Ruime kamers met twee grote bedden. Twee twijfelaars tegen elkaar aan. Elke dag schone handdoeken. Mini bar op de kamer en 4 flessen met water. Wordt elke 2 dagen aangevuld. Drie restaurants met voldoende keuze en afwisseling. Sportbar 24 uur per dag open. Ideaal als je vroeg op excursie gaat. Dan kan je daar sandwiches en koffie halen. Prima zwembad en op loopafstand van het strand. Zowel op strand als bij hotel ruim voldoende ligbedden. Op het strand kan je gebruik maken van de faciliteiten van Riu Yucatan of andere hotels muv het Riu Palace. Vriendelijk personeel dat deels afhankelijk is van de fooien. Mooie omgeving en bij de toegang tot de wijk Playacar is beveiliging. Je hoeft je dus absoluut niet onveilig te voelen. In het centrum 5th avenue (de strip) staan meerdere geldautomaten. Let daarbij wel op dat ze gemiddeld tussen de 15 en 25 US dollar aan kosten rekenen. Het is beter bij een lokale bank peso's op te nemen.

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
29 januari 2018 beoordeeld

Om te beginnen, deze review is van VOOR de renovatie in 2018. Voor onze eerste verre reis was na het lezen van vele reviews toch ons oog gevallen op Riu Tequila.
Eens aangekomen meteen hartelijk ontvangen door receptionist en kruiers in de mooie lobby.
Meteen naar de kamer, deze zag zoals op veel foto's er wat gedateerd uit maar wel nog sfeervol. De bedden waren heerlijk! Zachte matrassen en grote kopkussens. Altijd ws er genoeg warm water en de airco werkte perfect, soms te koud snachts. Één negatief punt was dat we buren hadden die zowel vroeg de kamer verlieten 6.30u als laat terugkwamen 02.00u en steeds lagen te roepen en met de deuren sloegen. En aangezien de deuren volle dikke deuren zijn maakte ze nogal lawaai, dus misschien puntje bij renovatie om er een soft-close op te zetten :)
Dan naar het zwembad. Dit ligt volledig centraal omgeven door groene tuien waar allerlei beestjes rondlopen/vliegen, neusbeertjes/goudhazen/leguanen/verschillende vogels/.. Dan het zwembad is leuk opgedeeld in 2 helften omgeven door mee dan genoeg zetels en parasols, centraal ligt het poolrestaurant. In 1 van de zwembaden is ook de poolbar.
Het hoofdrestaurant was groot genoeg en steeds plaats te vinden zowel binnen als buiten. Het eten was goed, altijd wel iets lekker te vinden met veel verse groenten. Elke dag wordt er met thema's gewerkt dus er wel altijd wel variatie.
Voor de á la carte heb ja 2 keuzes maar deze hebben we nog niet gedaan.
Drank is er steeds genoeg te krijgen aan verschillende bars door de dag heen, snachts enkel de sportsbar, en als negatief punt willen ze je daar percies buiten houden. Het lijkt wel een ijskelder en het is dus bijna niet uit te houden met short en t-shirt.
Richting het strand heb je ook toegang tot een restaurant overdag en je mag gebruik maken van Riu Yucatan/Playacar voor drank en snacks overdag. Dus op het strand geen service, even lopen naar de bar.
Ook heb ik zelden zo'n vriendelijk personeel geweten, altijd behulpzaam en goeiedag zeggen, Ok iedereen kan eens een minder dag hebben, maar deze mensen werken hard om het naar je zin te hebben.
Playa ligt op wandelafstand 20min tot begin 5th avenida, maar raad je een taxi aan want het is een saaie baan en de taxi kost 90Pesos (+-4 Euro).
Ik zou nog zo veel positief kunnen zeggen maar je kan het best zelf komen ontdekken.
Wij hebben reeds opnieuw geboekt, en gaan eigelijk nergens 2x heen en nu ben ik extra benieuwd omdat dan de renovatie achter de rug is. Enkel hoopt iedereen dat ze de Mexicaanse sfeer behouden en niet zoals Playacar/Yucatan worden.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
28 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn hotel in Mexicaanse sferen.
Dit hotel geeft je door zijn kleurrijke en lokale aankleding het juiste "Fiësta" en vakantie gevoel.
Meerdere 2 verdiepings blokken verspreid op een groen & tropisch ingericht park vol met palmen, fluitende vogels en brutale neusbeertjes.
Helaas is het hotel wel toe aan een opknapbeurt (lekkend dak in bijv. de receptie zorgt dat er her en der kleedjes worden neergelegd om niet uit te glijden op de gladde tegelvloer).
Renovatie start komend voorjaar maar hoop persoonlijk dat het "gewoon" opknappen wordt en de door vele gasten geroemde sfeervolle inrichting/aankleding blijft want dat is wat dit hotel zoveel leuker maakt als het bijv. inmiddels gerenoveerde en moderner gemaakte Riu Lupita.
Verder vriendelijk personeel dat je altijd vriendelijk te woord staan / helpen als dat nodig is.
Lekker gegeten in het lopend buffet restaurant met voldoende keuze om gevarieerd de vakantie door te komen. (diverse thema-avonden zoals bijv: carribean , mexicaans & aziatisch.)
Wij hebben hier enorm genoten van onze vakantie in het mooie Mexico.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
29 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel mooi hotel wat wel toe is aan renovatie. Buiten dat, kamer was perfect, zwembad was heerlijk. Altijd genoeg ruimte. Personeel was ook erg vriendelijk. En als je geen zin had om naar het strand te lopen, reed er een golf kar heen en weer. Wij zouden zo weer terug gaan.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner