Beoordeeld op 7 september 2019

Mooi groot resort. Je zit midden in de jungle met wasberen en aapjes om je heen. Animatieteam is erg vermakelijk. Ze zijn allemaal lief en de hele dag actief bezig. Ze maken ook altijd een praatje met je

Datum van verblijf: augustus 2019
Web_Sandos, Director de Relaciones con Clientes van Sandos Caracol Eco Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2019

Geachte gast Mary,

We willen u bedanken voor het kiezen van Sandos Caracol als uw vakantiebestemming en voor uw vriendelijke en gedetailleerde recensie over het resort. Het is geweldig om te weten dat je je hier welkom thuis voelt, de service die we elke dag bieden, wordt alleen beloond als onze gasten gelukkig naar huis gaan en ons met een glimlach herinneren, en ik ben blij te weten dat dit het geval is met jou Laat het ons weten zodra je klaar bent om terug te komen; ons geweldige team staat klaar om uw verwachtingen opnieuw te overtreffen!

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 6 september 2019

Alweer onze 3e keer dat we bij Sandos hebben geboekt. Geweldig hotel! De dieren maken het verblijf magisch. Complimenten aan het personeel. Er wordt hard gewerkt om de gasten het naar hun zin te maken. Complimenten gaan vooral naar Carlos (brazilian), Latisha (strand adults only) en René (mediterian). De andere personeelsleden van het Brazilian restaurant zijn ook helemaal top! Helaas weet ik hun namen niet meer. Jammer dat we niet zoals de 2 voorgaande jaren een welkomstpakket kregen. Zelfs nadat we dit vroegen, kregen we het niet. Het zal Sandos sieren als ze de gasten belonen/extra naar hun zin te maken die hier ieder jaar komen. Dit gebeurt te weinig. De sportschool is echter wel aan vernieuwing toe. Een aantal apparaten is versleten en werkt niet goed meer. Tip voor Sandos: treed harder op tegen fotograven die met gevangen dieren (kleine aapjes en leguanen) lopen om met toeristen op de foto te gaan. Dit is dierenmishandeling en strookt niet met het gedachtegoed van Sandos. Meer stoelen bij het theater zal ook fijn zijn. Desalniettemin sluit ik niet uit dat we volgend jaar zeker weer terugkomen! Een onvergetelijke vakantie!

Geachte gast Marie,

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 5 september 2019

We zijn heel blij, tevreden dat we deze activiteit hebben gedaan. We hebben er zeker geen spijt van. We voelden ons meer verbonden met de natuur en deze activiteit zette ons aan het denken. Jair en Karla hebben ons heel mooi begeleid. We raden deze activiteit zeker aan.

Datum van verblijf: september 2019
Web_Sandos, Director de Relaciones con Clientes van Sandos Caracol Eco Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2019

Beste gast

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen met ons te delen. We zijn erg blij te weten dat onze medewerkers uw verblijf aangenaam hebben gemaakt. We doen altijd ons best om onze gasten het beste te geven. U bent onze reden om te zijn. U kunt ons volgen op onze Facebook- en Twitter-pagina's. Bij Sandos Caracol nemen we de gastenservice met passie aan.

We kijken ernaar uit u weer van dienst te kunnen zijn zoals u verdient.

Het management van Sandos Caracol Eco Resort & Spa.

Beoordeeld op 24 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wat een fantastisch resort om je rondreis af te sluiten! Het resort is heel ruim opgezet en je hebt niet het idee dat je in een resort zit.
Mooie ruime kamers, zeer vriendelijk personeel en zeer schoon overal.
Alles is aanwezig en het ligt aan het strand midden in de jungle! Echt te gek!
Aquapark met meer dan 20 glijbanen van hoog tot laag.
En 9 restaurants! Wel even kijken want op sommige dagen zijn sommige restaurants adults only.

Echt een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2019
Web_Sandos, Director de Relaciones con Clientes van Sandos Caracol Eco Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2019

Beste gast Zerich,

We kijken ernaar uit u weer van dienst te kunnen zijn zoals u verdient.

Het management van Sandos Caracol Eco Resort & Spa.

Beoordeeld op 19 augustus 2019

Wat zijn de mensen hier gast vriendelijk. Je bent echt in de jungle en na 2 weken wilden we nog steeds niet naar huis. Adults only was top en met name het restaurant brazil ( la Jungle) . Ontbijt was top en werden als vrienden ontvangen. Vooral Carlos heeft ons hart gestolen. Wat een topper is dat zeg.

Kamertip: Aldults only als je zonder kinderen gaat.
Datum van verblijf: juli 2019
Web_Sandos, Director de Relaciones con Clientes van Sandos Caracol Eco Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2019

Beste gast Eric,

We willen u bedanken voor het kiezen van Sandos Caracol als uw vakantiebestemming en voor uw vriendelijke en gedetailleerde recensie over het resort. Het is geweldig om te weten dat je je hier welkom thuis voelt, de service die we elke dag bieden, wordt alleen beloond als onze gasten gelukkig naar huis gaan en ons met een glimlach herinneren, en ik ben blij te weten dat dit het geval is met jou. Laat het ons weten zodra je klaar bent om terug te komen; ons geweldige team staat klaar om uw verwachtingen opnieuw te overtreffen!

Vriendelijke groeten,