“Heel relaxed”

Geclassificeerd als nr. 121 van 1.466 Restaurants in Playa del Carmen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
14 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aantal dagen rond gehangen. Bediening heel vriendelijk en niet opdringerig. Eten heel smakelijk en voldoende plek in de zon en in de schaduw. We komen zeker terug

6 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben hier ontbeten. Eten was goed, bediening liet te wensen over. Lokatie is perfect aan het strand gelegen. Bij het vragen van de rekening stond daar standaard 15% fooi. Dit was minimaal noodzakelijk volgens de medewerker... voor ons een reden om er niet meer terug te komen. Beoordeling is meer op basis van bediening, eten was wel goed.

IndigoBeach, Director de Relaciones Públicas van Indigo Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 mei 2017

Thank you for your visit, the gratuity is just a suggestion, up to you if you leaf or not to the person who serving you during your meal.

Hope you´ll back soon to enjoy the sea view.

15 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie paar dagen bij Indigo geweest, was Top! Leuke locatie, gezellig aangekleed, lekkere bedden, leuke parasols! Personeel zeer vriendelijk en gastvrij! Komen regelmatig vragen of alles naar wens is, parasol verzetten! Kunt er gezellig een hapje eten en wat drinken met heerlijke relax muziek! Kortom prima plek! Zeker dank aan Roberto en Orbelin!!

IndigoBeach, Director de Relaciones Públicas van Indigo Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 november 2015

Thank you for taking the time and write this review. We really apreciate your comments .

Hope you come back soon to Playa del Carmen.

20 augustus 2014 beoordeeld

Lekker eten, aardige bediening. Zowel ontbijt als lunch hier genoten en altijd oke! Eten met je voeten in het zand en met uitzicht op de zee.

30 juli 2014 beoordeeld

In de club gingen wij 's morgens ontbijten (was incl. bij Porto Playa Condo Hotel) en we bleven er meestal tot ver na de middag plakken. Eerst ontbijt met voeten in het zand en daarna konden we gebruik maken van de ligstoelen, handdoekenservice, parasols en het zwembad. Wat kan een mens zich nog meer wensen !

Reizigers die Indigo Beach bekeken, bekeken ook

Playa del Carmen, Riviera Maya

In Indigo Beach geweest? Deel je ervaringen!