“Helemaal top”
Beoordeling van Alux

Alux
Reserveren met OpenTable
Alux is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 69 van 1.333 Restaurants in Playa del Carmen
Keukens: Internationaal
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Grote groepen, Romantisch, Barscene, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
29 april 2017 beoordeeld

Na 5 jaar dit uitzonderlijke restaurant, dat gevestigd is in een cenote, weer bezocht. Inmiddels is het restaurant na een tijdje gesloten te zijn geweest overgegaan naar een nieuwe eigenaar. In juni 2016 is het restaurant weer opengegaan met in de keuken een nieuwe chef, nieuw bedienend personeel en een geheel nieuwe kaart. Na onze eerste overweldigende ervaring met dit restaurant hielden wij het niet voor mogelijk dat dit overtroffen zou worden, maar het restaurant is zelfs nog beter geworden dan dat het al was. Een verrassende kaart met uitzonderlijk creatieve gerechten werd ons gepresenteerd. Door ons vieren werden verschillende gerechten besteld. Prachtig opgemaakte borden met verfijnde en goed combinerende smaken werden ons geserveerd. We hebben hiervan genoten. Het is een feest om hier te dineren. Het personeel is kundig, uiterst vriendelijk en maakt het slagen van deze avond helemaal af. Het prijsniveau ligt wat hoger dan bij het gemiddelde restaurant in Playa del Carmen maar het is deze investering meer dan waard.

17 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier met een groep van 9 personen gegeten. Het was erg speciaal. Het eten zag er bij iedereen erg goed uit en was erg lekker. Ook de opmaak was leuk gedaan. Dit geldt ook voor de toetjes.

28 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een schitterend lounge restaurant. Waarschijnlijk een van de mooiste in Playa maar de kwaliteit van het eten past niet bij de uitstraling. Zo was de rib-eye erg taai, de rode pepers met geitenkaas een homp kaas met een paar pepers en een salade met veel te veel olie. Ontzettend jammer dat de kwaliteit van de keuken niet past bij de prachtige ambiance.

15 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige locatie in een ondergrondse grot, het eten was niet extreem goed en daardoor werden we verrast door de nogal hoge rekening.

16 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten hier!! Maar voor Mexicaanse begrippen zeker aan de prijs. Maar; het is het waard! Lekker de grot in en happen.

Reizigers die Alux bekeken, bekeken ook

Playa Maroma, Playa del Carmen
Playa del Carmen, Riviera Maya

In Alux geweest? Deel je ervaringen!