“Bijzonder”
Beoordeling van Alux

Alux
Reserveren met OpenTable
Alux is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 177 van 1.489 Restaurants in Playa del Carmen
Keukens: Internationaal
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Barscene, Grote groepen, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
17 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier met een groep van 9 personen gegeten. Het was erg speciaal. Het eten zag er bij iedereen erg goed uit en was erg lekker. Ook de opmaak was leuk gedaan. Dit geldt ook voor de toetjes.

28 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een schitterend lounge restaurant. Waarschijnlijk een van de mooiste in Playa maar de kwaliteit van het eten past niet bij de uitstraling. Zo was de rib-eye erg taai, de rode pepers met geitenkaas een homp kaas met een paar pepers en een salade met veel te veel olie. Ontzettend jammer dat de kwaliteit van de keuken niet past bij de prachtige ambiance.

15 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige locatie in een ondergrondse grot, het eten was niet extreem goed en daardoor werden we verrast door de nogal hoge rekening.

16 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten hier!! Maar voor Mexicaanse begrippen zeker aan de prijs. Maar; het is het waard! Lekker de grot in en happen.

29 juli 2016 beoordeeld

Restaurant Alux is gevestigd in een echte grot met stalactieten en zo. Hierdoor is de temperatuur en luchtvochtigheid wel relatief hoog. De sfeer is echter absoluut uniek. Wij hebben er gegeten voor de 18e verjaardag van mijn dochter. Je zou echter bij een dergelijke locatie en inrichting bediening en eten van een hoger niveau verwachten. Wellicht waren onze smaakpupillen niet helemaal objectief omdat het er erg donker was. Wijnen zijn prima. Absoluut wel een bijzondere ervaring.

Reizigers die Alux bekeken, bekeken ook

Playa Maroma, Playa del Carmen

Playa del Carmen, Riviera Maya

In Alux geweest? Deel je ervaringen!