18 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fantastisch resort. Mooie huisjes met palapa dak. Elke dag goede schoonmaak en flesjes water. Super aardig personeel die alles wel voor je wil doen. Overal goede service. Op het strand, het zwembad en roomservice. Wij houden niet van een all inclusieve concept en hadden alleen ontbijt. Ook dit was top. Lekker koffie, vers fruit en veel keus in beleg. Koekjes, brownies en ook goede smoothies. En wat een rust in het resort, heerlijk. Het was vol geboekt maar de mensen vind je hier niet weer. Op 1 minuut lopen heb je de 5th avenue waar het savonds een lekker tempratuurtje is en vol op vertier. Veel restaurants, winkeltje en barretjes. Een land met veel natuur en cultuur. Auto huren kan gewoon veilig en anders pak je een taxi. Zelf naar Tulum en Coba geweest. Gezwommen in de grand cenote en naar Isla Mujeres geweest. Sian Ka’an ook aanrader(dolfijnen, schildpadden,krokodillen). Mexico heeft veel Cultuur en natuur. Een koelkast kan je optioneel bij boeken voor 10 dollar per dag. En sinds vandaag is eindelijk het zeewier verdwenen :-) Mexico én Mahekal zijn een aanrader

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
MahekalPlaya, Social Media & Marketing Managerr van Mahekal Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 juli 2018

Geachte Jan-Pieter,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven over ons hotel.
Wij doen ons best om onze gasten een fijn verblijf te bezorgen. Door de review kunnen wij onze service verbeteren.

Met vriendelijke groet

2 maart 2018 beoordeeld

Ja , Mahekal beach resort is en blijft een prachtig hotel : een uitstekend ontbijt , prachtige ,zwembaden, een met uitzicht op strand. leuke woningen en inderdaad zeezicht. Niks mis mee. MAAR : er ligt ongelooflijk veel wier voor het hotel en op het strand . je kunt er bijna niet lopen en het stinkt soms behoorlijk. Ook in zee is het niet aangenaam en de prachtige kleuren zijn verdwenen in een grauwe donkere zee. Andere hotels ( de Royal) doen veel moeite het strand schoon te houden , hier minder Ook las ik in eerdere beoordeling over het bijna verplichte fooi geven. Ook al zit je ,inclusief ontbijt, dan moet je een rekening tekenen ( 714 pesos) en daarbij wordt een suggestie gedaan tot 20%! Verder hadden wij zeer slechte sleutels ( 30 maal proberen en dan nog er niet in) . Ik ga naar de receptie : die zegt dat als we weer bij het appartement zijn, we even moeten bellen : dat gaat heel moeilijk als je er niet in kan komen : na 3 dagen kregen we een nieuwe sleutel : geen problemen meer. Personeel is verder heel vriendelijk. Het appartement is goed : een uitstekende aircondition , prima bed ,fijne veranda : wel weinig bergruimte en een kleine badkamer. Zeer dichtbij de fith avenue en alle eetgelegenheden. Wij hadden GEEN las van herrie o.i.d

Kamertip: Neem een laag nummer ( onder de 40 ) dan zit je goed.
  • Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
MahekalPlaya, Social Media & Marketing Manager van Mahekal Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 augustus 2018

Beste Eugene,

Wij danken u voor jullie waardevolle feedback. We zijn steeds attent om onze kwaliteit en service te verbeteren en zullen niet nalaten om uw commentaren met de betrokken partijen te bespreken.

Wij kijken er naar uit jullie een volgende keer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

25 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend leuk opgezet kleinschalig hotel met bungalows in een mooie begroeide tuin met palmbomen.
3 restaurants 3 zwembaden.
Erg vriendelijk en welwillend personeel.

Gewoon erg mooi voor een vakantie met zon.

Verbleef: februari 2018, reisde met familie
MahekalPlaya, Social Media & Marketing Manager van Mahekal Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 augustus 2018

Beste Karina,

Bedankt voor de fijne feedback! Blij te lezen dat jullie genoten hebben van de Mahekal en van jullie verblijf in Playa del Carmen. Ik wens jullie vanwege ons hele team nog veel leuke reisjes toe en graag tot snel!

Met vriendelijke groeten,

20 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier in november 2017 geweest. Wij hadden een garden view kamer, deze was erg netjes en schoon. Jammer dat er geen gratis koelkast in zit maar verder heeft het alles wat je op vakantie nodig hebt.

Alles in dit hotel is netjes en schoon. De tuin is prachtig, en het was dus geen straf om van het huisje naar het strand of zwembad te lopen.

Het ontbijt was zeer divers en erg lekker. Elke dag was er iets speciaals, een smoothie of pannenkoek enz.
Het personeel was heel erg vriendelijk, vooral Rogelio bij het ontbijt deed erg zijn best en heeft het onze dochter van 3 erg naar haar zin gemaakt.

De kamer wordt elke dag schoongemaakt, de dame bij ons was Lourdes, en was super vriendelijk. We hebben een aantal keer gevraagd of ze iets van onze dochter wou wassen en dat was nooit een probleem.

Voor lunch gingen wij vaak eten bij restaurant Fuego bij het strand, erg lekker en een super mooi uitzicht. We werden vaak bediend door Fidel, een erg vriendelijke jongen.

Wij kunnen dit hotel echt aan iedereen aanbevelen.

Verbleef: november 2017, reisde met familie
11 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De omgeving van het hotel is heel mooi. Veel groene plekjes, mooie huisjes en prive strand. Het hotel voelt echt aan als een verwennerij. Ik wou last minute een romantisch etentje op het strand organiseren. Het personeel stond klaar om aan al mijn wensen te voldoen. Supervriendelijk en professioneel. Niets was te veel. Super!

Verbleef: april 2017, reisde met een partner