Playa Palms Beach Hotel(Playa del Carmen)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
The Palm at Playa(Playa del Carmen)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 27/07
  • Inclusief ontbijt
Banyan Tree Mayakoba(Playa del Carmen)
  • Gratis parkeren
Fairmont Mayakoba(Playa del Carmen)
  • Aan het strand
Gratis annuleren tot 26/07
Bookit.com
  • Inclusief ontbijt
The Royal Playa del Carmen(Playa del Carmen)
Priceline
  • Inclusief ontbijt
Rosewood Mayakoba(Playa del Carmen)
Priceline
24 augustus 2016 beoordeeld

Hele mooie lobby. Het is allemaal open. De hotelkamers zijn huisjes die overal in de mooi aangelegde tuin zijn gelegen. Mooie kamers, er zit standaard geen koelkastje in maar die hebben we kunnen huren voor 10 dollar per dag. Het hele park en de huisjes worden goed schoongemaakt. 4 zwembaden en het strand is ook fijn.
Wij zaten een beetje in het midden van het park en dat was perfect gelegen. Als je aan de zijkant van het park ligt dan hoor je de hele dag en avond muziek van naastgelegen beachclub.
Goede service, aardige mensen die hun best doen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Ligt aan het begin van 5th avenue, 5 minuutjes lopen. Dat is ook het rustigste gedeelte van 5th avenue loop je verder richting de ferry daar is het heel toeristisch.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
19 augustus 2016 beoordeeld

Vanaf het moment dat je aankomt totdat je het complex verlaat wordt er alles aangedaan om je verblijf zo prettig mogelijk te maken.
Zijn er wensen,maak ze kenbaar.
Er zijn verschillende restaurants waar je kunt eten.
Bij ons was Fuego favoriet, omdat dit uitkijkt op het strand en wij de bediening en de sfeer echt super vonden.
Op het hele complex doet iedereen enorm zijn best en is erg vriendelijk en gastvrij.
De huisjes zijn heel sfeervol ingericht en er is alles wat je nodig hebt.
De bedden zijn heel prima.Er is airco op de kamer en een plafondventilator.
Er zijn twee hangmatten op het balkon (terras)waar je heerlijk in ligt.
Vergeet de wereldstekker niet.
Tv is er niet maar die hebben wij niet gemist.
Ook is er geen ijskastje, ( je kunt ze huren voor een tientje per dag) Wij hebben een tempex koelbox gekocht en vulden deze met ijs.
Wifi is prima ,ook op het strand.

Kamertip: Gardenpalapa, rustig en mooi.Op de bovenste verdieping kijk je naar het authentieke dak.
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
9 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit resort is echt een paradijs.
En dit is waarom:
- je zit direct aan het strand wat voor ons gevoel ook nog eens het mooist stukje strand was van Playa del carmen.

- het park is heel mooi ingericht en word heel schoon en netjes gehouden.

- de huisjes zijn fantastisch, heel ruim lekker koel door de goed werkende airco, de bedden liggen heerlijk en douches zijn heel goed.

- het eten is heel goed vooral bij Feugo een echte aanrader daar is de Flank steak.

Maar wat wij het allerbeste aan dit resort vonden was de gastvrijheid en de manier waarop je geholpen werd. De bediening was super vriendelijk en goed.

In het speciaal wil ik nog even noemen:

Rogelio Valencia die altijd klaar stond voor ons bij het ontbijt en in feugo, deze man werd echt onze vriend tijdenens ons verblijf door zijn vriendelijkheid en goede service.

Eric Hernandez die (ons vooral tijdens happy hour) heel goed en vriendelijk heeft geholpen aan lekkere drankjes en lunche soms zelfs tot aan ons huisje.

Wij hebben hier een geweldige tijd gehad en komen zeker een keer terug. Heel erg bedankt!

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
9 augustus 2016 beoordeeld

Toen wij aankwamen op het resort waren wij direct onder de indruk. Het is prachtig ingericht en heeft een geweldige locatie. Het heeft vier zwembaden en ligt direct aan het strand, geweldig dus. Het personeel is erg vriendelijk. Rogelio Valencia was onze ober bij het ontbijt en diner. Door zijn persoonlijke en vriendelijke hulp voelde wij ons al snel thuis. Tijdens happy hour werden wij geholpen door Eric Hernandez, wederom een gezellige man die ons verblijf erg prettig heeft gemaakt. Wij hebben genoten van ons verblijf en raden het resort echt aan iedereen aan!

Kamertip: Palapa dak met uitzicht, kamer 133 is echt het beste gelegen!
  • Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
4 augustus 2016 beoordeeld

Dit is een heel erg mooi resort in het centrum van Playa del Carmen heel dichtbij 5th Avenue. De tuin en huisjes zijn heel mooi aangelegd en gedecoreerd. De huisjes zijn ook heel praktisch en schoon. Er zijn verschillende zwembaden aanwezig. En je kan naar het strand dat bij het resort hoort, er wordt goed op gelet of je wel of niet bij het resort hoort. Het personeel is vriendelijk.
Het ontbijt is erg goed en uitgebreid. Het diner was 2 keer a la carte en dat was niet zoveel qua hoeveelheid. Voor mijn zoon die glutenvrij eet ,was er altijd iets te eten. De ober Ignacio lette heel goed op en dacht met ons mee.
Er is wel iets minder aan dit resort: je hebt niet het gevoel in Mexico te zijn, het is niet heel authentiek, het hotel richt zich op Amerikanen die zijn er volop.
Het strand is niet zo mooi hier, ga liever naar Tulum. Het stinkt ook best wel in de zee.
Maar het meest jammer is de muziek van het resort ernaast. Je hoort als je pech hebt vanaf een uur of 2 of eerder heel harde dance muziek tot soms savonds laat. Als het er niets is is dat echt een verademing.

Je kan naast het inclusive restaurant ook eten in el fuego, dat is een goed maar wel prijzig restaurant.
In het hele park zijn muggen je krijgt wel espirales ervoor maar smeer je vooral ook goed in bij het avond eten.
We waren er 3 nachten, dat was voor ons meer dan genoeg vooral vanwege het gebrek aan authenticiteit maar het was er echt mooi hoor.

Kamertip: Kies een huisje in het midden van het resort, de resorts ernaast kunnen de muziek heel hard aan hebben.
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met familie