Beoordeeld op 31 juli 2017

Mooi resort dat goed onderhouden en schoon is. Mooie ruime kamers die in huisjes met rieten daken liggen (8 kamers per huisje) die van alle gemakken zijn voorzien. Hierdoor krijg je een vakantiepark gevoel in plaats van een hotelgevoel. Fijn zwembad en fijn rustig strand met ruim voldoende ligbedjes. Aan eten en drinken geen gebrek en goed van kwaliteit.
Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. Leuke animatie. 's Avonds professionele shows in het openluchttheater. Yoga op het strand heerlijk. Animatie overdag aan het zwembad iets aan de luide kant. Enige minpuntje vonden we het vele zeewier in de zee, maar dat schijnt over de hele kustlijn zo te zijn. Tip: ga een keertje parasailen, dan kun je mooi vanuit de lucht alle hotels zien die er liggen en zien dat Allegro het mooiste is!

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Community_Manager_RH, Gerente van Allegro Playacar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 augustus 2017

Dear C5387NOnancyv;
We waarderen het dat u de tijd neemt om uw commentaar met ons te delen via Trip Advisor
We zijn blij om te horen dat hun verblijf en faciliteiten, restaurants en activiteiten aan zijn wens geweest
We hopen snel te hebben en ons in staat stellen om een nieuw en sterker ervaring te bieden.
Met vriendelijke groet;

Beoordeeld op 26 mei 2017

Een heerlijke week gehad in Allegro Playacar. De kamers zijn prima (met eigen hangmat!), het resort is schoon met veel groen (en veel leuke beestjes!). De zwembaden zijn goed en je bent zo op het strand. Het eten is redelijk goed. Personeel is geweldig. De 3 a-la-carte-restauranten zijn mysterieus: je moet veel moeite doen om er te kunnen eten, terwijl het er altijd leeg is, en uiteindelijk is het eten er absoluut niet spannender dan bij het buffet. Ze waren ook vaak opeens dicht.
Het grote zwembad is heerlijk rustig. Het zwembad aan zee zat vol met dronken jongeren en de muziek staat daar keihard. Op het strand liggen was ook geen doen: veel te harde muziek van het resort zelf! Dat noemen ze "entertainment".
Groot minpunt: wifi kost 45 USD per week voor 2 devices. Er is nergens gratis wifi. Dit is echt belachelijk!
Tip: je kunt in ongeveer 20 minuten via het strand met een mooie wandeling naar centrum Playa del Carmen lopen.

• Verbleef: mei 2017, reisde met familie
Guest Experienc... G, Gerente van Allegro Playacar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 mei 2017

Dear Lennemm,

We thank you very much for choosing Allegro Playacar and for sharing your comments.
We appreciate that you rated your stay with 5 point even after the observations you have kindly mentioned. We are happy to know that even under the unusual circumstances of having a big student group partying all day, you were able to enjoy your stay. We had to redouble our efforts to ensure that the rest of our guests could enjoy and relax meanwhile. We thank you for your patience and understanding and we hope to have you back again very soon!

Beoordeeld op 3 januari 2017

Eerste keer in Mexico en we wisten niet helemaal wat we voor kwaliteit moesten verwachten. Met de kwaliteit zit het prima, goed gegeten, heel vriendelijk personeel. Kamers zijn ruim genoeg en hebben een hangmat op het balkon. Voor het resort een prachtig strand dat elke ochtend schoongemaakt wordt, prima.
Na twee dagen werd het avond buffet verplaatst naar de ruimte waar 's avonds de optredens zijn (ga zeker naar de magic avond) maar de indeling daar was een beetje vreemd, er zat niet echt een logica in de opstelling. Dit kwam wellicht ook omdat nog er nog wat werkzaamheden aan de ruimtes waren.
All-inclusive is hier ook echt all-in, geen goedkope sterke dranken maar de echte merken.
Er was maar één minpunt, de muziek rond het zwembad. Het entertainment begint rond 10.00 uur en alle muziek wordt met één grote speaker over het terrein verspreid. Sommige mensen zullen dit prachtig vinden maar lekker rustig op het strand liggen is wat moeilijk. Onze oplossing zou zijn een stuk of 5 kleine speakers rond het zwembad ophangen, volume wat lager en veel minder overlast op het strand. Wij waren vrij vaak weg om te duiken dus het "probleem" viel voor ons mee.
Prima resort, vrij ruim opgezet, goed eten en drinken en zeer goede en vriendelijke medewerkers. Allegro Playacar staat op het lijstje om nogmaals te bezoeken.

• Verbleef: december 2016, reisde met vrienden
Guest Experienc... G, Gerente van Allegro Playacar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 januari 2017

David S,

Wij wil bedanken u voor het delen van uw ervaring bij Allegro Playacar. Uw opmerkingen zijn erg belangrijk voor ons, als ze laten nieuwe manieren om te verbeteren. We 'd be happy t host uw verblijf nogmaals. Laat het ons weten als we u met uw nextr bezoek helpen kunnen.

Groeten

Beoordeeld op 30 september 2016

we haden een mooie kamer met uitzicht op zee gekregen, personeel erg vriendelijk, eten was heerlijk en je kunt er leuke uitstapjes maken zoals zwemmen met walvis haaien helemaal geweldig of met taxi binnenland in

Kamertip: vraag naar een kamer met zeezicht
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
Guest_Experience_RH, Social Media van Allegro Playacar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 oktober 2016

Dear Hans,

We would like to thank you not only for sharing your positive feedback with us, but also for your preference in Riviera Maya, it’s a source of inspiration and keep us focus on provide the best experience to all our guest.

We really hope you can give us the opportunity to host your stay once again; as you know we will make sure you have a pleasant stay and a memorable experience. Should you require any assistance, please know that we are always available for you.

Warm regards.

José Luis Medina
Social Media Ambassador

Beoordeeld op 14 mei 2016

Wij hebben (2 ouders 45/47 jaar, 1 puber 12 jaar en oma 72 jaar) hier een heerlijke tijd gehad.
4 Jaar geleden zijn wij hier ook 3 weken geweest.
Maar het begint allemaal te vervallen.
De kamers zijn aan vernieuwing toe,1e kamers waren erg slecht, na 4 dagen stuk betere kamers gekregen.
Personeel was super lief, vooral Carlos (bellboy), Erika, Alex & Humberto (bediening), en de poolboy, wat een lieve en aardige mensen! De Directie mag in hun handjes knijpen met dit personeel.

• Verbleef: mei 2016, reisde met familie
Guest Experienc... G, Director de Relaciones con Clientes van Allegro Playacar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 mei 2016

Dear Luna
We would like to thank you for taking the time to share your experience with us, and we are pleased to inform you that over this year we are going to refubrish all rooms, We really hope you can give us the opportunity to host your stay In other time soon; we will make sure you have a pleasant stay and a memorable experience. Should you require any assistance, please know that we are always available for you.

Best regards,