“Top discotheek met entertainment ”
Beoordeling van Coco Bongo Playa del Carmen

Coco Bongo Playa del Carmen
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 138,66*
Vanaf
Nachtclub Coco Bongo Playa del Carmen met ...
Geclassificeerd als nr. 6 van 59 Nachtleven in Playa del Carmen
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige show met supersterren! Goede locatie in het centrum. Plaats genoeg binnen en je hebt een persoonlijke ober. De drankjes zijn wel niet zo sterk! Maar all-in! Het ene moment is de toog een toog het andere moment een podium voor de show en dan weer om op te dansen! Een echt spectaculaire show! Ogen te weinig! Je merkt niet dat de tijd zo snel voorbij gaat!

CocoBongoShowDisco, Manager van Coco Bongo Playa del Carmen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2018

Hello,

Hartelijk dank voor uw opmerkingen over uw recente bezoek aan Coco Bongo. Uw feedback is zeer waardevol voor ons, omdat we de ervaring van de mensen die ons bezoeken, verbeteren.

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

“Show en Disco” staat er bij hun logo. Dit zegt alles. Een geweldige show met een breed scala aan moderne muziek: Kiss, Gun’s & Roses, Madonna, ... name it en het maakte deel uit van de overweldigende show.
Een Must Do !!

CocoBongoShowDisco, Manager van Coco Bongo Playa del Carmen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 april 2018

Hello Kris,

6 november 2017 beoordeeld

Het is een combinatie van een discotheek en een theater. Eén groot feest. Ik kan het iedereen aanbevelen tussen de 18 en 60. Muziek staat luid maar daardoor is de beleving enorm.

CocoBongoShowDisco, Manager van Coco Bongo Playa del Carmen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 november 2017

27 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het rockster pakket genomen. Open bar flessen sterke drank naar keuze een eigen VIP balkon eigen ober en beveiliger en niet te vergeten super entertainment. Echt zeer de moeite waard om een bezoek te brengen aan de COCO

CocoBongoShowDisco, Manager van Coco Bongo Playa del Carmen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 september 2017

Bekijk meer beoordelingen
20 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik schrok van de rij buiten maar eenmaal binnen wat een feest! Whooohooooo!!!!! Yeah!!!! Echt de moeite waard XXL! Dankjewel!

CocoBongoShowDisco, Manager van Coco Bongo Playa del Carmen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 september 2017

Hello,

Thank you very much for your review of your recent visit to Coco Bongo. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every visit.
Thank you for your visit.

Best Regards,

Reizigers die Coco Bongo Playa del Carmen bekeken, bekeken ook

Playa del Carmen, Riviera Maya

In Coco Bongo Playa del Carmen geweest? Deel je ervaringen!