24 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kunnen dit resort iedereen aanraden! Heerlijk voor zowel stellen als gezinnen. Daarnaast heeft het goede restaurants. Je kan echt overal heerlijk eten, met als top restaurants Arezzo en Koh Thai. Het personeel is erg vriendelijk, waarin wij met name Martin Mendez willen bedanken voor zijn gastvrijheid!

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
KarismaHotelsResorts, Manager van The Fives Azul Beach Resort Playa Del Carmen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juli 2018

Beste Vera S

Bedankt dat je ons hebt ontvangen tijdens je recente bezoek en dat je de tijd hebt genomen om je waardering te uiten.

Het doet ons genoegen te weten dat u zo'n geweldig verblijf heeft gehad in Fives Azul Beach Resort Playa Del Carmen door Karisma en we kijken allemaal uit naar het voorrecht om u te mogen verwelkomen op een terugreis naar Mexico en de Riviera Maya.

Het managementteam
Het Fives Azul Beach Resort

26 april 2018 beoordeeld

Vanaf 14 april t/m 28 april 2018 zaten we hier! Dit is een waanzinnig hotel, twee weken hebben we hier doorgebracht en geen enkele dag kwam er een moment van verveling. Er zijn zoveel activiteiten, faciliteiten en eetgelegenheden dat je altijd wat te doen hebt. Het zwembad dat als 'grachten' langs de mooie 'grachtenpanden' (villa's met waanzinnig mooie appartementen) loopt net als in Amsterdam, haha beetje overdreven! Maar werkelijk een op en top hotel waar de service hoog in het vaandel staat.

Speciale dank aan de chef (vergeten zijn naam te vragen) van ontbijtrestaurant Flavours die elke dag mijn heerlijke omelet maakte, aan het volledige animatieteam, die elke dag weer veel energie en plezier brachten, zelfs voor de mensen die niet deelnamen, en vooral een enorme dank voor het team van Restaurant Mestizo, hebben hier 8x gegeten en de service van met name Jose, Javier & de jonge dame met bril (naam vergeten) was uitmuntend!

Werkelijk waar een voortreffelijke vakantie, om zowel tot rust te komen als een culinair beleving mee te maken met deze top restaurants.

Zelf ben ik ook werkzaam in de restaurantbusiness (Mr Porter in Amsterdam & IZAKAYA in Ibiza), vandaar dat ik echt zeer onder de indruk was van de kwaliteit van de restaurants.

• Verbleef: april 2018, reisde met familie
KarismaHotelsResorts, Manager van The Fives Azul Beach Resort Playa Del Carmen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 april 2018

Geachte ftaniwel

Bedankt voor uw beoordeling en mooie woorden, we waarderen de tijd die het kost om uw ervaringen te delen.

Ik ben blij te weten dat je een geweldig Gourmet Inclusive verblijf bij ons hebt gehad en overweeg dan ook Azul Beach Resort The Fives, luxe resorts & residenties in Playa del Carmen van Karisma, om een vijfsterrenbeoordeling waardig te zijn.

Ons doel is om onze gasten te voorzien van accommodatie van wereldklasse en een unieke vakantie-ervaring, dus ik ben erg blij te weten dat je enorm genoten hebt van de tijd die je bij ons hebt doorgebracht in Azul Beach Resort The Fives, luxe resorts & residenties van Playa del Carmen by Karisma.

Ik zie ernaar uit je binnenkort weer te verwelkomen.

7 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super service en zeer vriendelijk en gastvrij personeel! Kamers zijn zeer netjes en worden goed onderhouden. Voor liefhebbers van Thais eten is Kho Thai echt een aanrader met een zeer vriendelijke gastheer Martin Mendez!

Verbleef: april 2018, reisde met familie
KarismaHotelsResorts, Manager van The Fives Azul Beach Resort Playa Del Carmen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 april 2018

Geachte Kylie v

Bedankt voor zo'n geweldige beoordeling en voor het delen van je ervaringen op ons eigendom. We zijn blij om te horen dat u een onvergetelijke tijd had en dat Martin u heeft geholpen om uw verblijf speciaal te maken.

We kijken ernaar uit u terug te hebben voor nog een geweldig verblijf in Azul Beach Resort The Fives, luxe resorts & residenties van Playa del Carmen by Karisma.

3 maart 2018 beoordeeld

We hebben onze vakantie gevierd van 13 februari tot 26 februari 2018. Een werkelijk fantastische vakantie genoten in dit resort. Na een fijne vlucht met de dreamliner van Tui, aangekomen op een prima luchthaven van Cancun. Daarna vrij snel met de bus naar het resort. Aldaar een geweldig hartelijk ontvangst en een prima service bij de receptie. Een mooie kamer in Villa 17. Schoon en prima voorzieningen Een fruitschaal en een fles wijn als onthaal. Bovendien 24 uur roomservice, dus na een late aankomst, heerlijk kunnen eten op ons balkon. Het eten in het resort is werkelijk geweldig, keuze uit de 7 restaurants, waarvan de La Brasserie Bistro de favoriete locatie was. Na eerst in Flavours het ontbijt te hebben genoten vonden we de airco daar toch net een beetje te hoog staan. Daarna was de Bistro ons vaste ontbijtplekje. Dagelijks heerlijk buiten. Naast al het overige personeel is zeker de hoofdkelner Victor vermeldenswaardig. Hij is een geweldige gastheer, zeer vriendelijk, hij kende onze namen direct en regelde zelfs ongevraagd ons laatste onvergetelijke ontbijt, maar ook een diner aldaar.
Elke avond op de "Plaza" was het erg gezellig, met allerlei activiteiten en optredens in een sfeervolle omgeving. Lekker buiten onder de bomen, mooie verlichting enz. Entertainment was er meer dan voldoende. In het bijzonder werd dit verzorgd door Dulce, die o.a. ook nog Yoga en stretching, aqua aerobics en tal van andere activiteiten (mede-)verzorgde. Een erg leuke, fijne en spontane persoonlijkheid. Niet onvermeld ook het overige bedienend personeel, waaronder Paulina die aan de bar Manglar "traditioneel" een geweldige pina colada voor ons maakte. Voor ons was het de lekkerste pina colada van Mexico. Als we van het strand terug liepen naar onze kamer, maakte ze deze al voor ons klaar. Deze ongevraagde persoonlijke aandacht maakte het mede tot een fantastische vakantie.
Hulde ook aan alle mensen van de catering, want het eten was in alle restaurants buitengewoon goed. Kortom: Het is zeker een resort om aan te bevelen voor een onvergetelijke vakantie.

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
KarismaHotelsResorts, Manager van The Fives Azul Beach Resort Playa Del Carmen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 maart 2018

Beste 356henricusv

Namens ons allemaal, personeel en management, bij Azul Beach Resort The Fives, Playa del Carmen Luxury Resorts & Residences by Karisma Ik wil u bedanken voor het nemen van de tijd om uw ervaringen met betrekking tot uw recente verblijf bij ons te delen.

Het is geweldig om elke gedetailleerde informatie te horen die uw verwachtingen heeft overtroffen en we zijn blij te horen dat u onze gastronomische restaurants heeft genoten. We doen ons best om ervoor te zorgen dat al onze gasten worden getrakteerd op een zorgvuldig vervaardigde culinaire ervaring.

We kijken uit naar uw volgende bezoek aan Azul Beach Resort The Fives, luxe resorts en residenties in Playa del Carmen door Karisma en aarzel niet om contact met mij op te nemen voor alle hulp die u nodig heeft.

28 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg mooi en leuk hotel.
We zijn daar net van terug 20-28 febr geweest.
Personeel erg behulpzaam en vriendelijk.
Ook de mensen en bediening op het strand
Gaby, luis,Enrique,Josue...thanks for the service
Adrian and Jair u both are great

Verbleef: februari 2018, reisde met vrienden
KarismaHotelsResorts, General Manager van The Fives Azul Beach Resort Playa Del Carmen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 maart 2018

Thank you for your recent and for taking the time to express your appreciation.

We are delighted to know that you have had such a wonderful stay at Azul Beach Resort The Fives, Playa del Carmen by Karisma and can not wait until you experience another Karisma experience with us. We all look forward to the privilege of welcoming you on a return trip to Mexico and the Riviera Maya.

see you soon,

General Manager