“Alleen wat gedronken”
Beoordeling van La Vagabunda

La Vagabunda
Reserveren met OpenTable
La Vagabunda is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 138 van 1.466 Restaurants in Playa del Carmen
Geschikt voor: Romantisch, Gezinnen met kinderen, Grote groepen, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
1 juni 2018 beoordeeld

We hebben hier alleen maar wat gedronken maar een leuke bar met schommelstoelen.
Ze probeerde met smoes een foto te maken voor hun website maar even later komen ze langs met een fles drank waarop de foto geplakt stond om aan ons te verkopen .
Helaas voor hun.

10 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig! Wat een heerlijk eten. Je verwacht het niet zo lekker te eten midden in de drukke winkelstraat. Toptentje.

Simone S, Propietario van La Vagabunda, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 februari 2018

Thank you for your comments, we are pleased to know, that had an excellent experience at our restaurant, we hope to once again count on your visit very soon.

We invite you to follow us in our social networks and give you like to:

Facebook, Instagram, Twitter and Pinterest

Buena Vida

2 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten hier!
Personeel was ook heel vriendelijk en in voor een gesprekje.
Gezellige muziek stond er op.
Zeker een aanrader!

Simone S, Propietario van La Vagabunda, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 september 2017

We invite you to follow us in our social networks and give you like to:

Facebook, Instagram, Twitter and Pinterest

Buena Vida!

4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De lunch was lekker. De stoeltjes zijn aan vervanging toe. Het personeel was vriendelijk en probeerde engels te praten. Dat is fijn.

Simone S, Propietario van La Vagabunda, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2017

Thank you very much for your comments, your opinion is very important for us, we hope to have you back very soon.

We Invite you to follow us on our social networks and give you like to

facebook, instagram, twitter and pinterest

Buena vida!

23 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Rustige achtergrond muziek in plaats van harde beats viel ons als eerste op, een verademing in de drukke straat. Restaurant is leuk aangekleed en heeft vriendelijk personeel. Lekker gegeten en een aanrader.

Reizigers die La Vagabunda bekeken, bekeken ook

Playa del Carmen, Riviera Maya

In La Vagabunda geweest? Deel je ervaringen!