Beoordeeld op 7 augustus 2018

We hadden een prima verblijf bij Ocean Riviera Paradise, alhoewel we dit bij aankomst niet verwacht hadden. Het gebouw van de de receptie ziet er niet erg uitnodigend uit. De kundigheid van het personeel bij de receptie laat ook nogal te wensen over maar gelukkig spreken we Spaans. We hadden 2 kamers in het El Beso gedeelte geboekt, 1 gewone suite en een swim-up suite. Voor het gemak dachten ze ons maar 2 gewone suites te geven maar we hebben duidelijk het boekingsformulier laten zien en waarop stond wat we geboekt hadden en waarvoor we betaald hadden. Toen dat geregeld was, konden we naar onze hotelkamer waar onze koffers gebracht zouden worden met de kofferservice. Uiteindelijk hadden we na 1,5 uur onze koffers na een aantal boze telefoontjes naar de receptie. De Swim-up kamer was prima, de gewone suite waar onze zonen in zaten, was niet schoon en de airco werkte ook niet naar behoren. Kamer was vochtig en rook ietwat muf. Het schoonmaken werd snel in orde gemaakt, airco heeft hele vakantie niet naar behoren gewerkt, net zoals de ijskastjes in beide kamers. Verder zijn de kamers zeer gezellig, mooi en compleet ingericht. Badkamer ook zeer compleet.Mooi zwembad, meer dan voldoende ligcapaciteit en geen last van handdoekjesleggers. Het animatieteam bij het zwembad was echt super goed. De a la carte restaurants waar wij geweest zijn, waren goed. Het grote Buffetrestaurant had iedere dag zeer uitgebreid ontbijt, lunch en elke avond thema voor het diner, zeer goed allemaal. Verder beschik het complex over een prima ijssalon, winkeltjes en nog meer en dat maakt allemaal een gezellige indruk en leuke sfeer. Groot complex maar door de verspreide bebouwing merk je niet veel van enorme drukte. Tot slot 2 punten die Ocean Riviera Paradise niet 5-sterren waardig maken: het lelijke strand met veel te veel zeewier, zowel op het strand als in de zee en de slechte schoonmaak van het zwembad en ook rondom het zwembad en de ligbedden, kamers zouden ook echt beter gepoetst moeten worden, dat is gewoon jammer van een verder zeer leuk complex.

Kamertip: Swim-up kamer in het El Beso, 18+ gedeelte is prettig en lekker eigen zwembadje voor de deur
  • Verbleef: juli 2018, reisde met familie
Ocean H, Director de Recepción van Ocean Riviera Paradise, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 oktober 2018

Dear Moira

We truly appreciate that you took the time to write this review about our Resort Ocean Riviera Paradise. Thank you so much for all the kind words about our services. It will be a great pleasure to welcome you again and serve you as you deserve..!!. Kind regards, The Ocean Riviera Paradise Management

Beoordeeld op 23 juli 2018 via mobiele applicatie

Super goede en toffe animatie!
Zeker Andrea! Ze zorgde voor een goede sfeer een veel toffe spelletjes, er was altijd wat te doen. Er was altijd een lach op iedereens gezicht, iedereen had het naat zijn zin. Zeker voor herhaling vatbaar

Verbleef: juli 2018, reisde met familie
OceanCustomerService, Director General van Ocean Riviera Paradise, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 augustus 2018

Dear Guest,

Beoordeeld op 8 juli 2018

Wat een fantastisch hotel om lekker op vakantie te gaan. Het is van alle gemakken voorzien. Oprecht geen negatief puntje aan te merken. Het ontbijt was super, ontzettend veel keuze. Genoeg plekken om te lunchen. En betreft het avondeten, ook genoeg om uit te kiezen. Door de verschillende restaurants kun je elke dag van een andere keuken genieten. Van Italiaans, buffet, steakhouse, show-cooking en vele andere mogelijkheden raar je niet uitgekeken!

Onze kamer was aan het El Beso zwembad. Een plek waar alleen volwassenen mogen komen. Als je rust en een plek zonder kids zoekt is dit echt een aanbeveling. Elke dag vermaak aan het zwembad en goede muziek.

De vriendelijkheid van het personeel is boven verwachting! Kortom echt een aanbeveling als je op zoek bent naar een resort in Playa del Carmen! Zuleyma en nog vele anderen bedankt voor een top verblijf!

Kamertip: El Beso, kindvrije omgeving
  • Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
OceanCustomerService, Director General van Ocean Riviera Paradise, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juli 2018

Dear Maaike,

Dank u dat u gekozen hebt Oceaan Riviera Paradise voor uw vakantie in Playa del Carmen en biedt een uitvoerig commentaar.

Het is leuk om te lezen dat je hebt genoten van het Hotel, de volwassenen gebied en Restaurants.

Beoordeeld op 26 juni 2018

We hebben een prima verblijf gehad hier. Prachtig resort en erg vriendelijk personeel. Speciale dank aan Hilario van restaurant Pez Vela, waarmee we leuk contact hadden. Vanwege het slechte weer (5 dagen regen) zaten we daar vaak te lunchen en dat was heerlijk. Hij was heel vriendelijk. Het eten was zowiezo overal prima. Bij de eerste keer ontbijt stonden we te kijken van alle keus die er was. Heerlijk zitten smullen. Speciale dank voor de dames van de guestservice, die ons fantastisch geholpen hebben met het bijboeken van 2 extra dagen.

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner

Beste Marian.

Beoordeeld op 17 juni 2018 via mobiele applicatie

Leuk hotel ook voor kinderen.Als het slecht weer (5 dagen regen) is hebben ze ook leuke dingen te doen (bingo etc.) Met kinderen ook de zwembaden leuk, zijn er genoeg.
Strand is jammer dat er veel zeewier ligt.
Eten ook genoeg keuzes! Ze hebben er meerdere restaurants waaruit een Route 66, Tepanyaki, steakhouse etc.
Een aanrader.

Verbleef: juni 2018, reisde met familie