Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (5.651)
Beoordelingen filteren
5.651 resultaten
Waardering van reizigers
1.695
1.898
1.031
582
445
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.695
1.898
1.031
582
445
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 5.651 beoordelingen
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 2 augustus 2017

Net boven het gemiddelde. Het eten kon beter, maar zoals met de meeste inclusive hotels bevat het buffet gebrek aan echte smaak. Komend uit Californië kan ik eerlijk zeggen dat het Mexicaans eten is tweemaal zo goed hier dan in Mexico. Het pand is goed onderhouden en de activiteiten waren geweldig (ik zeil zelf en de mogelijkheid omdat hier te doen maakt mijn ervaring nog beter). Het duiken/snorkelen is echt geweldig.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Bedank jeandW7995MJ
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
Monica P, Guest Experience Manager van Allegro Cozumel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2017
Google-vertaling

Dear jeandW7995MJ
Thank you very much for the time you spent to share your personal impressions of your stay at Allegro Cozumel.We always welcome feedback, as it allows us to continually improve the experience we create for our guests.
We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.
Warm regards!
Monica P,
Guest Experience Manager
Allegro Cozumel

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 2 augustus 2017

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Monica P, Guest Experience Manager van Allegro Cozumel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 augustus 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Monica P, Guest Experience Manager van Allegro Cozumel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 augustus 2017

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Monica P, Guest Experience Manager van Allegro Cozumel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 augustus 2017

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Monica P, Guest Experience Manager van Allegro Cozumel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken