“Een snelle hap”

Geclassificeerd als nr. 1 van 10 Restaurants in Chichen Itza
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
24 april 2017 beoordeeld

Als je iets wil eten in de buurt van de site, doe het dan hier. Op het terrein is er wel drank en wat chips, maar geen mogelijkheid om een middagmaal te nuttigen. Je moet dus eerst buiten gaan om hier te kunnen eten.
Een club sandwich gegeten met een vers limoensapje. Mooi gepresenteerd. Lekker. Verse frietjes erbij. Vriendelijke bediening. Als "menukaart" krijg je een tablet.

Datum van bezoek: april 2017

6 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kan hier goed zitten. Hele lekkere gerechten en vriendelijk personeel. De toiletten zijn hier ook erg schoon.

Datum van bezoek: maart 2017
17 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na het bezoek aan Chichen Itza hier gegeten. Het was verrassend goed. Aardige en snelle bediening, de menukaart in het Engels via een iPad en lekker eten.

Datum van bezoek: januari 2017
13 januari 2017 beoordeeld

Waren hier tijdens een bezoek aan chichen itza. Wilden een kop koffie en een capucinno bestellen bij dit koffiezaakje. Moeten hiervoor 186 peso betalen, omgerekend € 9,50. In het restaurant ernaast betaalden we voor dezelfde bestelling 133 peso, omgerekend € 6,50. Gewoon belachelijke prijzen! Dit gaat echt nergens over en betalen we nog niet in ons eigen land

Datum van bezoek: januari 2017
31 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel en zorg voor de gast staan hier hoog in het vaandel. Het eten is verassend lekker en er wordt niet bezuinigd op porties. De eerste keer dat ik hier kwam heb ik burritos besteld. Deze waren uitstekend! Ik ben hierna zelfs nog eens terug gekomen, omdat het mij zo goed bevallen was, nadat ik in de omgeving bij Ik Kil geweest was. De bediening herkende mij gelijk en vonden het leuk dat ik er weer was. Ik waardeer dit enorm, omdat uit deze kleine dingen blijkt dat ze oog voor hun gasten hebben. Het eten is van goede kwaliteit, de guacamole en salsa wordt royaal geserveerd en de prijs kwaliteit verhouding is goed. Daarnaast is de koffie lekker in vergelijking met sommige andere restaurants die zich richten op toeristen. Zeer aan te bevelen!

Datum van bezoek: december 2016

In Oxtun geweest? Deel je ervaringen!