“Prachtig, maar veel te druk”
Beoordeling van Cenote Ik kil

Chichen Itza, Valladolid and Temazcal Tour from Cancun
US$ 68,75*
Chichen Itza and Cenote Mayan Experience Tour
Geclassificeerd als nr. 5 van 16 dingen om te doen in Chichen Itza
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Nuttige informatie: Voedsel te koop, Kluisjes / opslag
25 september 2016 beoordeeld

De Cenote Ik Kil is prachtig, in een diep gat in de rotsbodem, met lianen en tropische begroeiing. Waaghalzen kunnen van een rotsrichel het water in springen, maar er zijn ook trappetjes. Toen wij er aan het eind van de ochtend kwamen was het er al behoorlijk druk. Tegen lunchtijd kwamen de tourbussen echt in grote getale binnen en werd de drukte echt onaangenaam. Doordat het er zo toeristisch is, is het personeel er ook niet zo vriendelijk en erg op fooi gericht. Op zich de moeite waard, maar probeer wel op een rustig tijdstip te gaan.

Schrijf een beoordeling

13 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi maar zeer druk. Rustig en ontspannen genieten is hier niet aan de orde.

Je kan een verfrissende duik nemen en van bepaalde hoogtes afspringen. Van bovenaf heb je ook leuk zicht naar beneden.

24 juli 2016 beoordeeld

Na een bezoek aan Chichen Itza is het zalig afkoelen in de Cenote Ik Kil. Probeer de toeristenbussen te vermijden want dan zit het er overvol. Mooi maar de minder bekende cenotes zijn zeker ook de moeite waard.

4 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk om te zien, erg vies water, gedoe om aan en uit te kleden, kan erg druk zijn tijdens het hoogseizoen. Enkele trappen op en af wil je er komen.

8 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie cenote, maar overvol en volledig vercommercialiseerd. De Efteling onder de cenotes.
Er zijn cenotes in de buurt die net zo indrukwekkend zijn en waar je (bijna) de enige bezoeker bent.

Reizigers die Cenote Ik kil bekeken, bekeken ook

In Cenote Ik kil geweest? Deel je ervaringen!