Beoordeeld op 14 juli 2018 via mobiele applicatie

Hotel ligt op een perfecte locatie. Zeer centraal ! Veel bezienswaardigheden op loop afstand!! (Uber werkt hier ook perfect ). Hotel heeft een grote (gezellige) bar. Kamers zijn groot en voorzien van koffie en thee faciliteiten . Nette badkamer. Alleen jammer dat je in een soort of badkuip mag gaan douchen. Hotel van deze klasse mag best een mooie moderne inloop douche hebben!! WiFi is goed!! Mijn kamer op de 15e had een mooi uitzicht over de stad! Kamers KUNNEN wat gehorig zijn : de muren tussen de kamers zijn niet van steen of beton maar van hout....uiteraard wel dubbelwandig, maar het kan gehorig zijn!! Dikke zware gordijnen die goed afsluiten!
Ontbijt is werkelijk zeer uitgebreid !! Vriendelijk personeel! Aanrader!! Ik heb een goed verblijf gehad in dit gastvrije hotel!

Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 4 januari 2018

Voor diegenen die Mexico City bezoeken is dit echt een aanrader. Centrale ligging in een mooie schone buurt vlakbij de Zocalo en andere bezienswaardigheden. Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Ontbijtbuffet excellent. Kamer ruim en schoon. Business Center ook prima. Niks te klagen.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
GM_Reforma_1, Gerente van Hilton Mexico City Reforma, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2018

Dear Thuurowitz,

Thank you so much for the time sharing your experience through TripAdvisor.com
We really appreciate your comments, is great to read that we have met your expectations during the time with us.

I do hope to welcome you back again, in the near future.

Sincerely,

Jorge Gutierrez
General Manager

Beoordeeld op 15 september 2016

Prettig Hotel met een ideale ligging. Op zondag is de straat autovrij en wordt er volop gefietst en gewandeld. Het is dan bizar rustig in deze drukke stad. Kamers zijn echt OK, zoals je mag verwachten van het Hilton. Zeer vriendelijk en attent personeel, en het ontbijtbuffet is van grote klasse! Jammer van het kleine zwembad...

Kamertip: Hoe hoger, hoe mooier het uitzicht!
Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 17 april 2016 via mobiele applicatie

Mooi 5-sterren hotel centraal gelegen vlak bij het historisch centrum. De kamers zijn zeer ruim en rustig. Een groot pluspunt van het hotel is het dakterras. Daar is het goed toeven op een zonnige dag en heb je er geen idee van dat je midden in de stad zit. Het zwembad is klein maar baantjes kunnen er getrokken worden. Het ontbijt is voor ieder wat wils met heerlijk vers fruit. En een grote diversiteit aan gerechten.
Al met al een heerlijk hotel!

Datum van verblijf: april 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 11 januari 2016

Het hotel was goed, zoals verwacht mag worden. Wel wat onpersoonlijk, en ik heb niet optimaal gebruik kunnen maken van alle faciliteiten. Het is een hoog hotel met veel verdiepingen en kamers. Door het congress heb ik geen gebruik gemaakt van de gebruikelijke ontbijtgelegenheden, dit werd in een gezamenlijke zaal verzorgd.

Hoewel de service goed was, bleek wel dat de eenvoudigste dingen niet te krijgen waren bij het hotel. Voor stekkers enz moest toch naar een andere winkel gegaan worden, en de was doen was bijzonder duur (om de hoek naar een wasserette gaan is aan te raden).

Datum van verblijf: juli 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
GMReforma, General Manager van Hilton Mexico City Reforma, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 maart 2016

Dear LG_nlnl,

First of all I want to thank you for taking the time to post your feedback. It is good to read that your stay in general was good, but that we have the opportunity to improve our services is really important for us.

We hope to welcome you back at Hilton Mexico City Reforma.

Sincerely,
Jorge Gutiérrez