Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.047)
Beoordelingen filteren
1.047 resultaten
Waardering van reizigers
443
400
148
35
21
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
443
400
148
35
21
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.047 beoordelingen
Beoordeeld op 19 november 2013

De kamer is maar gewoontjes en aan de straatkant is er tijdens het weekend tot zeker 4 uur 's morgens heel wat lawaai zodat je weinig kunt slapen. Bij het inbegrepen Amerikaans ontbijt wordt er door het onvriendelijk personeel heel moeilijk gedaan over wat je kan krijgen want het ontbijtbuffet is immers niet inbegrepen. Je moet wachten op de bediening en je vraagt alles best in het Spaans want anders komt het meestal niet. De oude glorie is hier toch wel wat weg behalve in de inkomhal!!!

Kamertip: Neem alleszins een kamer die niet aan de straat paalt!
  • Verbleef: oktober 2013, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank marc k
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Luis Felipe B, General Manager van Hotel Geneve Ciudad de Mexico, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 november 2013

Het Hotel Geneve bedankt je reactie, we jammer dat we hebben niet veel tevreden hun verwachtingen, dus we verontschuldigen.
Onze filosofie is gebaseerd op de tevredenheid van onze gasten, wij begrijpen je niet lukt, we vinden het jammer.
Hoop geeft ons de kans om opnieuw serveren.

oprecht

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 juni 2013

Wie veel van Mexico houdt waant zilch in een museum...de Telefoons in de lobby laten je de stemmen van Presidenten horen...
Uitstekend personneel en beste locatie mooi centraal. Op min lijstje nummer 1 leuk hotel. De 2 Sanborns binnen en buiten maken maaltijden gemakkelijk. Aanrader!

  • Verbleef: oktober 2012, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Dolcar
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Luis Felipe B, General Manager van Hotel Geneve Ciudad de Mexico, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juni 2013
Google-vertaling

Thank you very much for your comments

sincerely

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 augustus 2012

Mooi hotel in een rustige straat. Mooie ruime kamers met alle faciliteiten. Het mooiste is eigenlijk de lobby en de eetzaal, geweldig.
Ontbijt in die eetzall is een feestje, elke keer weer.
Kortom: zeer plezierig hotel.

  • Verbleef: december 2011, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Tippie21
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 28 augustus 2018

  • Verbleef: augustus 2018, reisde met vrienden
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Luis Felipe B, General Manager van Hotel Geneve Ciudad de Mexico, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 augustus 2018

  • Verbleef: juni 2018, reisde voor zaken
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Luis Felipe B, General Manager van Hotel Geneve Ciudad de Mexico, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken