Beoordeeld op 25 mei 2016

Het checkin proces liep erg langzaam en ging bij mij niet goed. Ik kreeg in eerste instantie een sleutel van een kamer waar nog gasten in zaten. Ik had een mooie schone en grote kamer. Helaas is de het hotel erg gehorig en kon ik 's nachts meegenieten van de avonturen die de buren in hun bed hadden. Ontbijtbuffet is oke maar als ik het vergelijk met de onbijtbuffets die ik in de rest van Mexico heb gehad was dit buffet erg prijzig.

Kamertip: Nog niet alle kamers zijn opgeknapt. De kamers op de 7e verdieping zijn in ieder geval wel opgeknapt.
Datum van verblijf: april 2016
RECEPCIONFM, Director General van Hotel Fontan Reforma, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 mei 2016

voorname gasten
Ik waardeer uw opmerkingen en beoordeling mislukkingen tijdens de aankomst, zullen we rekening houden met uw opmerkingen meer geschikt is als voedsel en prijzen van onze restaurant opties aan te bieden en hopen dat op uw volgende bezoek persoonlijk bevestigende

Met vriendelijke groet
directeur

Beoordeeld op 21 maart 2016

Hotel met goede centrale ligging in Mexico Stad. Het Zocalo met de Kathedraal, Torre Latino Americana, Plaza de la República en Plaza Garibaldi zijn allemaal op loopafstand. Hotel zelf is verder prima, airco, grote bedden en lift zijn aanwezig.

Kamertip: Neem een kamer op de hoger gelegen verdiepingen
Datum van verblijf: april 2015
RECEPCIONFM, Director General van Hotel Fontan Reforma, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 maart 2016

Beste gast

Hartelijk dank voor uw vriendelijke opmerkingen, in combinatie met onze uitstekende locatie zijn renoveren en het veranderen van ons concept natuurlijk ook hard werken service attitude, hoop dat dit is de mogelijkheid om te genieten op uw volgende bezoek

hoffelijk
directeur

Beoordeeld op 6 februari 2016

Hotel duidelijk vele jaren intensief gebruikt , maar nette ruime kamer , schoon met twee ruime bedden. Ongezellige hall en restaurant , maar ruime keuze aan fruit en diverse mexicaanse gerechten. Goede service! Recht t.o Starbucks , dkke plus en op loopafstand van leuke markt en stads centrum.

Kamertip: wij zaten op 5e verdieping a.d straatkant....goed geluidsdicht.
Datum van verblijf: februari 2016
RECEPCIONFM, Director General van Hotel Fontan Reforma, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 februari 2016

Beste gast

Ik ben oprecht waarderen uw opmerkingen en ik nodigen u in uw volgende bezoek aan ons de kans om opnieuw serveren, houdt de reeds bereikte en we zullen blijven opnieuw uitvinden in het voordeel van u, graag weer wachtten

aandachtig
directeur-generaal

Beoordeeld op 14 februari 2015

Op een goede plaats om het oude centrum lopend te verkennen vele restaurants in de buurt, goed ontbijt en nette kamers. Veel leuke dingen in de buurt om te verkennen prima plaats om centrum te verkennen.

Datum van verblijf: november 2014
RECEPCIONFM, Gerente van Hotel Fontan Reforma, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2015

Dear Marg,
We really appreciate for your recent visit to our hotel.
Thank you for your kind comments about your experience staying with us.
I would like to take this opportunity to let you know that a section of our hotel is being remodeled, therefore in a near future we will have refurbished rooms.
I deeply hope we can have next occasions to count with your kind patronage.
Sincerely

Javier Razo
General Manager

Beoordeeld op 2 december 2014

Dit hotel ligt centraal aan de Reforma: de hoofdstraat van de stad.
Modern hotel met mooie kamers.
Elke ochtend op de 10e verdieping een heerlijk ontbijtbuffet.
Personeel is vriendelijk en het hotel ligt prima voor het maken van excursies en om lopend de stad te verkennen. We hebben het er goed naar de zin gehad.

Datum van verblijf: november 2014