Beoordeeld op 8 mei 2017 via mobiele applicatie

Hotel is goed gelegen . Ontbijt was goed. Maar sommige personeelsleden waren niet goed opgeleid. Bijvoorbeeld ik bracht mijn T-shirt naar de laundry , hierbij zeiden ze dat deze klaar zou zijn de dag erna . Bij het uitchecken was deze nog altijd spoorloos. Niemand wist van iets. Hier kom ik niet terug!

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 2 april 2017

Recent hotel dat heel goed gelegen is. De kamers zijn vrij ruim en de airco werkt goed!
Helaas zijn er ook enkele mindere punten aan het hotel:
Het ontbijt is ondermaats, het beperkte buffet wordt maar heel traag aangevuld en de hygiene is niet wat je van dergelijk hotel zou mogen verwachten. Op de derde dag in dit hotel is mijn vriendin ziek geworden na het eten van het ontbijt (terwijl we al anderhalve week in Thailand waren, waarbij ze nooit last had van het eten)!
Een deel van het personeel is heel vriendelijk en doet heel erg hun best, maar sommige anderen zijn helemaal niet vriendelijk!
Naar dit hotel keren wij niet terug!

Datum van verblijf: maart 2017
Mutakan S, General Manager van Apple A Day Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 april 2017

Dear Laurenz V,

Sorry to hear that, you had an impressive stayed with us recently. Your value comment is an informative feed back to us all in order to getting improvement for the better services.

Sincerely yours,

Beoordeeld op 9 januari 2017 via mobiele applicatie

De ligging van dit hotel is zeer goed en daar stopt helaas mijn positiviteit.

De kamers zijn niet proper zoals het hoort,spiegels zijn enorm vuil en vettig,de ramen in het ganse hotel zijn zo troebel dat je meer vegen,vingerafdrukken en vettigheid ziet dan door de ramen zelf.

Ontbijt was een teleurstelling.
Ook niet proper,ook niet degoutant maar in een hotel als dit verwacht ik meer hygiëne.

Het personeel doet hun uiterste best maar zijn te onervaren in wat ze doen.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 8 december 2016 via mobiele applicatie

1. Internet werkte diverse dagen niet.
2. Ontbijt zeer matig, dit komt mede doordat er geen echte keuken is. Tevens is er geen supervisor aanwezig, het personeel is maar wat aan het spelen.
3. Te weinig ligstoelen bij het zwembad, en geen bemanning bij de zwembad bar.
4. Sportschool heel slecht, ondanks dat alles nieuw is, is al meer dan de helft van de apparaten defect, de andere helft is van slechte kwaliteit en piept en kraakt aan alle kanten.

1. Kamers zijn netjes en worden goed schoon gemaakt.
2. Ligging is goed, net buiten de echte drukte, maar alles is goed bereikbaar.
3. Doordat het relatief gezien een goedkoper hotel is ben ik zeker bereid zaken door de vingers te zien, maar hier klopt echt te veel niet.

Al met al er jammer, want het is een mooi nieuw gebouw op een goede plek in een leuke plaats!

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 20 november 2016

Aplle A Day Resort is een vrij recent, proper en modern hotel. Kamers zijn relatief groot, proper onderhouden en met grote badkamer. Buitenzwembad + bar aanwezig. In de lobby kan je dagactiviteite en het huren van een scooter regelen.
Top hotel!

Datum van verblijf: april 2016