“Thais en Indiaas eten gecombineerd”
Beoordeling van Zaika Restaurant

Zaika Restaurant
Geclassificeerd als nr. 24 van 350 Restaurants in Ao Nang
10 oktober 2018 beoordeeld

Heel aardige eigenaar en personeel. Heerlijk eten. Gezellig zitten. lekker wijntje en biertje en het eten is geweldig!! Aanrader

Rakesh P, Manager van Zaika Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 oktober 2018

Dear Valuable Guest

Greetings from zaika team. Thanks a lot for your visit & review. Our team thankful for your kind words & good grading.

20 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten hier is super lekker en je hebt vele variaties zoals Indiaas, Thais en Italiaans eten. Ik heb er gister pizza, chicken tikka Masala en chicken biryani gegeten en het was heerlijk! Het is zeker de moeite waard om hier nog een keer langs te gaan. Voor herhaling vatbaar het personeel was ook zeer vriendelijk btw.

Rakesh P, Manager van Zaika Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 augustus 2018

Dear Valuable Guest
Thanks for your review. you like our effort this is great news for us. thanks for writing your favourite dishes this will help to our new guest

19 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was heerlijk, veel variaties zoals Chinees, Indiaas, Italiaans en Thaise maaltijden, zeer aan te raden....

Gr, Sandjay uit Suriname

Rakesh P, Manager van Zaika Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 augustus 2018

Dear Valuable Guest
Thanks a lot for your visit & Review. Great news that you like our food & service. Thanks for 5 star grade & appreciation. our team grateful for your positive words.

4 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn man en ik hebben gezocht in Ao Nang naar een goed eettent. Er zijn veel tentjes die wij hebben geprobeerd maar hier hebben wij echt goed gegeten! Hun Kip Tikka Massala en andere specialiteiten waren heerlijk. Zo lekker dat we er vaker hebben gegeten!

Rakesh P, Manager van Zaika Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 april 2018

Dear Valuable Guest
Thanks a lot for your visit & review. Our team very happy to know that you enjoyed your meal with us. Its Correct many guest like our curry & Bread. thanks for your time & review.

12 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was verrukkelijk! Service en bediening was top! We hebben ongeveer 20€ betaald voor 2 drankjes butter chicken chicken massala 2 naans en 2x rijst.
East south west, Indian food at Zaika is the best:p

Rakesh P, Manager van Zaika Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 maart 2018

Dear Valuable Guest
Many thanks for your review. we are very happy for your various visit in our restaurant. your words in this review give us thrust to do better. thanks a lot for 5 star grading.

Reizigers die Zaika Restaurant bekeken, bekeken ook

In Zaika Restaurant geweest? Deel je ervaringen!