“HEEL erg smaakvol!!”
Beoordeling van Zaika Restaurant

Zaika Restaurant
Geclassificeerd als nr. 21 van 341 Restaurants in Ao Nang
18 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Etenn was zeer lekkerr, wachtijd 15 minuten. Goeie service. Tentje ziet er misschien niet aantrekkelijk uit, maar juist zulke eettenten binnen gaan. Voor de mgharba, zekerr doenn is halal!

Rakesh P, Manager van Zaika Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 december 2017

Dear Valuable Guest
thanks a lot for your review. appreciate your sharp observation & words. your review will give us more emotion to work hard. thanks again for your review.

Best Regards

10 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Net gegeten, lieve gastvrije hosts en heerlijk gegeten!!! Ik heb mij laten verassen qua eten en niet zelf gekozen voor het gerecht maar ben aangenaam verrast!

ZAIKA K, Manager van Zaika Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juli 2017

Dear Valuable Guest
thanks a lot my friend, we enjoyed a lot to serve you, you are really very humble & noble man. you enjoyed our best Barbecue dish & not forget to write your review on TripAdvisor for us this is a great reward. Thanks again for your support.

Best Regards

1 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gegeten een paar dagen geleden. Het eten was lekker en het personeel heel erg vriendelijk. Vergeleken met andere restaurant luisteren zij goed naar je bestelling en ziet het er schoon uit binnen.

ZAIKA K, Manager van Zaika Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juli 2017

Dear Guest
Thanks for your Review. thanks for your appreciation, our team is thankful for your positive words.

Regards

15 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten smaakt heerlijk alleen zijn de porties wat uit verhouding te veel rijst en te weinig vlees en groenten. Maar goed bereid

ZAIKA K, Manager van Zaika Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 januari 2017

Dear Team
Thank you for your review and sorry for unhappy with food and services.
due to maintain our food & services we never want to lose our guest therefore we would like to request all guest that please inform to our team in case food has some problems then we may improve our best immediately . we will never charge extra for that and we may deduct from bill if you don't like anythings but please feel comfortable in our restaurant.
Thanks & Regards
Zaika Management

13 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was grandioos !! Vergelijkbaar met een orgasme !
Kortom, wij hebben super lekker gegeten, echt een aanrader.
Morgen zien ze mij hier ook.
Vriendelijk personeel, goede service, uitstekende prijs-/kwaliteitverhouding

Dear Guest

Thank you for valuable time and reviewing us truth !!!
Our team feel happy to get you here additionally we would like to serve our best always whenever you will visit again our restaurant. Please feel free to keep us in touch.

Regards
Zaika Team

In Zaika Restaurant geweest? Deel je ervaringen!