“Lekker gegeten”
Beoordeling van Tandoori Night's

Tandoori Night's
Geclassificeerd als nr. 10 van 348 Restaurants in Ao Nang
15 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier lekker gegeten. Het was wat duurder dan een ander restaurant. Het indiaans eten was gemiddeld 250 b per gerecht.

Verder alles prima.

22 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanwege de ontzettend goede beoordelingen op tripadvisor wilde we dit restaurant proberen. Gedurende het eten kwamen wij erachter dat het logisch is dat dit restaurant hoog genoteerd staat: iedere tevreden gast wordt na het betalen middels een boord in eigen taal gevraagd een recensie te schrijven......slim, ook een manier om in de top 10 te komen. Ons is het niet gevraagd.
Het zag er van buiten al druk uit en dat was het binnen ook.
Er was een tafeltje vrij en daar gingen we zitten. Serveerster, jonge dame deed wat moeilijk en na doorvragen kwamen we erachter dat ze niet zeker wist of we er konden eten. Ze ging het aan haar baas vragen en die kwam zeggen dat het heel druk was en dat het zeker een half uur zou duren. Prima dat we dat van tevoren wisten. Gelijk werd ons gevraagd een etage omhoog te gaan, geen idee waarom. Misschien omdat het toilet op die etage was en omdat ik slecht te been ben, dan is het een fantastische actie. We konden uit 2 menukaarten kiezen, 1 voor de Indische keuken en 1 voor Thaise- en visgerechten.
Manlief had champignonsoep kip tandoori en geroerbakte groenten besteld. Zelf had ik garnalen met gember/citroengras en ook geroerbakte groenten. Dit alles bestelde we ook vanaf foto’s.
Na een half uur (prima) kwam de kip tandoori van mijn man. Hij vond de kip helaas erg droog. Beiden kregen we tegelijk de groenten die zalig waren. Toen kwam er een klein bordje waarop er 4 ongepelde garnalen oplagen in een sausje van gembersiroop, citroengras en koriander. Ik was stom verbaasd, want op plaatje stonden er, weliswaar kleinere, wel een stuk of 15 ongepelde garnalen in een saus. Voor mij is gepeld erg belangrijk en speelt rol in keuze. Natuurlijk wilde ze de garnalen pellen en even later kwam schaaltje terug met allen schaal nog om staart.
Ik was op eerste plaats niet tevreden over aantal garnalen ( foto suggereerde veel meer), dat ze ongepeld waren, dat er veel koriander op zat, stond niet op de kaart en ik hou er niet van. Gerecht was erg flauw niet smakelijk. Heb dit alles tegen bedrijfsleider gezegd en hij bood zijn excuses aan maar stelde er niks tegenover zoals drankje of I.d..
Soep kwam als laatste, jammer maar zijn het gewend in buitenland en was wel lekker.
Ventilatoren mogen wel schoonmaakbeurtje, dikke laag ?
Dit is niet zuur bedoelt maar de realiteit.
Ben dus niet enthousiast, toch 3 sterren voorbediening.

19 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk personeel en het eten was heerlijk. Wij hadden twee verschillende curry’s, beiden vol van smaak en met verse ingredienten. Wij zaten boven, de vloer en de trap was spekglad van het vet. Je moest echt voorzichtig lopen. Ze moesten het nog schoonmaken zeiden ze. Tip: doe dat wat vaker want we gleden er gewoon overheen.

5 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet erg spicy, wel gevraagd, 2 verschillende curry’s besteld met naan op aanraden van personeel, leek erg op elkaar qua smaakbeleving. Wel vriendelijk, eten gewoontjes.

Tandoori N, Owner van Tandoori Night's, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 november 2017

Dear Guest
Thank you very much for taking the valuable time and sharing your positive experience in our restaurant. We are glad to hear that you are enjoyed our food.We are looking forward to welcome you again soon.
Thank you
Regards
Team Tandoori Night's

26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag heerlijk avond gegeten bij dit restaurant. Het eten is heerlijk en de bediening aardig en behulpzaam. Zeker een aanrader. De prijzen zijn acceptabel in vergelijking met andere restaurants in Aonang (krabi)

Tandoori N, Owner van Tandoori Night's, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 september 2017

Dear Guest
Thank you very much for taking the valuable time and sharing your positive experience in our restaurant. We are glad to hear that you are enjoyed our food and service .We are looking forward to welcome you again soon.
Thank you
Regards
Team Tandoori Night's

In Tandoori Night's geweest? Deel je ervaringen!