“Prima gegeten, vriendelijke gastheer ”
Beoordeling van May&Zin. Restaurant

May&Zin. Restaurant
Geclassificeerd als nr. 19 van 348 Restaurants in Ao Nang
Keukens: Thais
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
11 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van de reviews hier gaan eten. We moesten even wachten want het was druk. Door de gastheer netjes geïnformeerd en vervolgens plaats kunnen nemen. De bestelling was al opgenomen dus we kregen snel ons eten.
Het eten was lekker en de porties waren voldoende. En dat tegen een zeer schappelijke prijs. We zouden hier zo weer gaan eten als we ooit weer in Ao Nang zouden komen.

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals de titel al zegt, wij zijn hier op aanraden van alle goede reviews heen gegaan.
Helaas hebben wij het Thaise eten niet zo ervaren en hebben wij betere streetfood kraampjes gehad. Beschrijving van gerechten kwam niet overeen met wat wij kregen vandaar onze reactie. Personeel is wel erg vriendelijk en de prijs is erg goedkoop.

9 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf in Ao Nang hebben we hier een paar keer gegeten. Het restaurant(je) zit buiten op een soort van “foodcourt” aan het begin van Nopparat Thara Beach. Heerlijk Thais eten voor een Thaise prijs, alles wordt vers gemaakt. Aanrader!

13 december 2017 beoordeeld

Na een tijdje wachten hebben we toch een tafeltje kunnen bemachtigen.
Een zeer vriendelijke gast heer heeft ons naar een tafeltje gebracht.

We hebben er lekker gegeten en is zeker een aanrader. Hou er wel rekening mee dat je misschien effe moet wachten.

11 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was even wachten op een tafel, maar het was het wachten waard. Het eten was zo lekker.
Ik had alleen een kokosnoot erbij, die kwam van een winkeltje iets verderop en die was oud, erg jammer. Maar dat was het enige minpuntje en dat gaat verloren bij de smaak van het heerlijke eten, wat overigens ook erg mooi opgemaakt geserveerd werd.

In May&Zin. Restaurant geweest? Deel je ervaringen!