Beoordeeld op 14 april 2018

- Super service
- Zeer net en goed onderhouden complex
- Vrolijke goed gemanierde medewerkers
- Paradijselijke omgeving
- Lekker eten
- Heerlijk bed
- heerlijke douch/bad
- Alles werkt naar behoren
- Met de Centera Club Members card ervaar je het echte v.i.p. gevoel.

Kamertip: In de Spa Deluxe Ocean Facing kamers op een hoge verdieping kan je vanuit je jacuzzi op het balkon van het prachtige uitzicht genieten.
Datum van verblijf: april 2018
GMTLP, General Manager van Centara Grand Beach Resort & Villas Krabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 april 2018

Dear Geoffery R,
Thank you for taking the time to provide feedback from your recent stay. We have had your comments translated and I'm delighted to read you enjoyed your stay and highlighted so many aspects. Hopefully we can welcome you back again in the not too distant future! Safe Travels Darren and the team

Beoordeeld op 1 april 2018 via mobiele applicatie

Vanuit de hektiek van Bangkok en Chiangmai naar Krabi gevlogen. Entree met speedboot vanaf pier naar Resort is impressive. Ontvangst en begeleiding is prima en vriendelijk. Valt niet erg veel op af te dingen maar tov dorp Ao Nang is drank en eten op Resort stuk prijziger. Zwembad en strandvoorzieningen zijn zeer oke. Excursies vanuit Resort zijn erg goed verzorgd, maar ook hier hangt prijskaartje aan vast tov de lokale touroperator. Aan te bevelen is vooraf al taxi te reserveren bij aankomst Krabi airport en vertrek. Overigens heeft Centara ook eigen betaalde shuttlebus. Het onderhoud van het park is prima, de service bij de strandbar mag veel actiever. Ook het poetsen van de kamers mag voor voor deze prijs nauwkeuriger. Overigens is de kamer zeer compleet. Medewerkers van de animatie Carpe Diem zijn erg vriendelijk maar zeker niet opdringerig. Depositreservering duurt veel te lang voor dit weer is terug gestort op creditcardrekening.

Datum van verblijf: maart 2018
GeneralManagerCKBR, Executive Secretary van Centara Grand Beach Resort & Villas Krabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 april 2018

Dear Marciegie
Greetings ,
Thanks for staying at Centara Grand Beach Resort & Villas Krabi. I'm delighted you enjoyed your holiday and look forward to welcoming you back in the near future.
Kind Regards Bunggi and the Centara team

Beoordeeld op 20 maart 2018 via mobiele applicatie

Als je met de boot aankomt verschijnt er een prachtige klif en prive baai met daarin Centara Grand gelegen. Wij wisten niet wat we zagen zo mooi! Bij aankomst netjes opgehaald door het personeel.

Aanvankelijk hadden wij een jacuzzi suite geboekt maar we kregen een upgrade naar de poolvilla! Deze villa is werkelijk waar schitterend. Helemaal boven in het resort gelegen waardoor je volledige privacy en rust hebt. En een waaaanzinnig uitzicht over de gehele baai!! De villa is ontzettend ruim en voorzien van twee heerlijke balkons en natuurlijk een zwembad. S'morgens de jaloezien open en je kijkt vanuit je bed zo over de baai. Ultieme luxe!

Het resort is mooi opgezet met erg veel groen. Er zijn diverse restaurants. Wij zijn zelf naar Hagi en Lotus Court geweest en hebben beide keren ontzettend lekker gegeten. Ook het eten aan het zwembad is zeer goed. Het zwembad is ook prachtig opgezet en goed onderhouden met een mooi uitzicht over het strand. Eindelijk ook eens een resort met voldoende strand/zwembadbedjes!

Via het zogenoemde monkey pad kun je naar Ao Nang lopen. Ook biedt het hotel ieder uur een shuttle service aan met de boot.

Het ontbijt is ook ontzettend goed. Erg veel keuze!

Wij hebben twee heerlijke dagen gehad in Centara Grand!

Datum van verblijf: maart 2018
GMTLP, General Manager van Centara Grand Beach Resort & Villas Krabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 maart 2018

Greetings Claire L,
Thanks for staying at Centara Grand Resort and Villas Krabi. I have had your review translated and I'm delighted you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back in the near future.
Kind Regards Darren

Beoordeeld op 14 oktober 2017 via mobiele applicatie

Wij zijn net terug van 2 weken vakantie en het overtrof alle verwachtingen; geweldige hotel met verbluffend uitzicht, gastvriendelijkheid een 10, vooral voor onze Zackie, die ons elke ochtend voorzag van heerlijke cappuccino! Dicht bij het mooie centrum Ao Nang. Zeker een aanrader voor mensen die Thailand graag willen bezoeken.

Datum van verblijf: oktober 2017
GeneralManagerCKBR, General Manager van Centara Grand Beach Resort & Villas Krabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 oktober 2017

Dear AadWessels,
Thanks for providing a nice review. Hope to welcome you back again soon.
Darren

Beoordeeld op 29 maart 2017 via mobiele applicatie

Van 25 t/m 28 maart bleven mijn man hier. We kregen een upgrade en hadden daardoor een hoger gelegen kamer met prachtig uitzicht.

Het is een mooi resort met prachtige ruime kamers. Er is een groot zonnig balkon met 2 ligstoelen en een overdekt zijbalkon waar je entree is. Belangrijk om deuren goed dicht te houden want er zijn apen, makaken. Het ligt tegen een beschermd park.

De charme is al dat je het resort alleen per boot kan bereiken. Het is omringd door prachtige bergen maar er is een pad 'monkey trail' waardoor je naar Ao Nang kan lopen. Wij waren er kort, niet geprobeerd maar wel gezien dat het pad verlicht is.

Het is een fijn resort, heel vriendelijk personeel, mooie zwembaden en 4 lekkere restaurants. Ontbijt is internationaal en Thais, ook daar heerlijk gegeten. In combinatie met de luxe kamers is het echt een aanrader.

Enig nadeel is de wifi. Deze is traag en/of werkt niet altijd goed. In alle leeftijden zie je men aan mobiel of tablet, dit is voor het resort een verbeterpunt. Verder is het er top!

Datum van verblijf: maart 2017
GeneralManagerCKBR, General Manager van Centara Grand Beach Resort & Villas Krabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 maart 2017

Dear MaureenN-D, Thank you for taking the time to provide a review on Trip Advisor.
I have had your review translated and I am pleased to read you enjoyed your stay. I also note your comments on wifi and we are having a full system upgrade soon. We hope to welcome you back in the near future. Safe Travels, Darren and team