7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Excellent service en mooi en goed onderhouden resort met goede voorzieningen voor gezinnen met kinderen.
Maar zeker ook gezellig voor jongere mensen.
Centraal gelegen van de stad en pier om met boot naar andere eilanden te gaan .
En zo'n 300 meters van de strand.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Marketing_SmallGrp, Manager van Krabi La Playa Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 mei 2018

Dear edwin1773

Thank you so much for your visit and your positive review! I am very happy to read that you enjoyed your time with us and I truly hope you will return to us in the near future.

17 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fijn hotel was dit! Een heerlijke kamer met direct toegang tot relaxte zwembad met daaromheen ligbedden. Vergeet ook de poolbar niet :)

Het ontbijt is ontzettend uitgebreid, voor iedereen is er genoeg keuze.

De Lanna Spa is een mooie toevoeging en de massages zijn uitstekend.

Het personeel is op alle levels zeer vriendelijk, behulpzaam en er wordt goed Engels gesproken.

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Marketing_SmallGrp, Manager van Krabi La Playa Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 februari 2018

Dear Rick O
Thank you very much for your visit and the "lovely central hotel" review! I am thrilled to read that you enjoyed our large pool area, pool access room, breakfast and our Spa treatment

I hope the Krabi La Playa Resort again part of your future trips!

28 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi 4 sterren resort met Spa. Zwembad en lobby zijn in oktober gerenoveerd. Goede voorzieningen. Mooie ruime kamers. Personeel is erg vriendelijk. Een resort waar je je erg welkom voelt en waar ik zeker naar terug zou keren.

Verbleef: januari 2018, reisde alleen
Marketing_SmallGrp, Manager van Krabi La Playa Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 januari 2018

Dear IlonaKooijman
We are so happy that you enjoyed your vacation in Krabi La Playa Resort, our friendly staff made you feel welcome with the convenience resort facilities .Thank you to plan to visit again in the future. We are looking forward to serve you again so.

15 januari 2018 beoordeeld

De locatie lijkt op het eerste gezicht wat achteraf maar uiteindelijk valt dat reuze mee en loop je in nog geen 10 minuten naar het strand en de boulevard. Voor ons wat in verband met dieet de keuken heel essentieel en dat was supergoed hier. Het ontbijtbuffet serveerde alles van een Thaise soep tot een bruine boterham met kaas of worst . Het menu voor diner pizza tot pad Thai en de heerlijkste Wiener schnitsel met frites. Echt GEWELDIG !

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Marketing_SmallGrp, Manager van Krabi La Playa Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 januari 2018

Dear miekie2017

We are happy that you enjoyed your stay with our convenience location resort.
I will share your kind comments regarding your dining experience with our culinary team.

Thank you for your recommendation to other traveler and looking forward to welcoming you back in the future.

17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je een mooi hotel zoekt in Krabi, is this the place to be. Het ligt dicht bij het strand en de boulevard. Als je door de straatjes ernaar toe rijdt, denk je in welke achterbuurt kom ik uit: en plots is een een groot en mooi resort. Diverse zwembaden en verschillende soorten kamers. Blijkbaar hadden wij geluk met onze kamer (8201), super groot en mooi: grote tv, dvd speler, box voor je iphone op aan te sluiten, balkon, insectenwerende deuren, koffie/thee, koffie apparaat, waterkoker, minibar. Badkamer met groot ligbad en grote glazen douche. Dat alles in een moderne klerustelling. Van ande gasten hoor ik toch wel andere geluiden over hun kamers: blijkbaar hebben we geluk gehad.

Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
Marketing_SmallGrp, Manager van Krabi La Playa Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 augustus 2017

Dear pamaarts
Thank you for your kind feedback and your recently visit. We are so happy to know that you had a joyful time at our Krabi La Playa Resort. We are looking forward to welcome you back again in the future if you are plan to visit Ao Nang.