“Prima pizza”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals de meeste vakantiegangers in Thailand hebben, wil je soms even iets anders. Naar op TripAdvisor gekeken hebben voor een echte Italiaans restaurant, kwamen we bij Spaghetti House uit.

We waren vroeg dus het was rustig. Bij het wachten op de pizza kregen we broodstengels, leuk gebaar.

De pizza’s waren prima! Zelfs beter dan verwacht. De prijs viel ons ook mee (Duurste pizza was 320). Ze hadden lekkere pittige olie om over je pizza te strooien.

Jammer dat de cola light duurder is, dan de andere frisdranken.

Luca M, Director of Sales van Spaghetti House, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juni 2018

Thanks for your review.

9 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Pasta pomodoro en pasta amatriciana. Zeker niet slecht. De pizzabakker was een italiaan en de pizzas zagen er goed uit. Relatief goedkoop en vriendelijk.

Luca M, Director of Sales van Spaghetti House, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 april 2018

Thanks, hope to see you again

15 februari 2017 beoordeeld

Altijd druk bij de Spaghetti House. Ter afwisseling van all the Thai Food is het gewoon lekker om een Italiaans hapje te nuttigen. Wij hebben diverse bruschetta's gegeten. Prima kwaliteit voor een correcte prijs.

19 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker en toch eenvoudig Italiaanse pasta en pizza's gegeten. De teramisou en de chococake zijn de kaars op de taart.

11 augustus 2016 beoordeeld

We hadden trek in een pizza en belandden toevalligbij de spagettihouse. Er was precies nog 1 tafeltje vrij, verder zat het stampvol. Buiten het feit dat de pizza heerlijk was, hebben we vol bewondering zitten kijken hoe de twee dames vriendelijk lachend keihard werkten. Het was hartstikke druk maar ze bleven vriendelijk en werkten heel efficient, dat zie je niet veel in thailand! Toen we weggingen werden we van alle kanten uitgezwaaid, zelfs vanuit de keuken! Hele dikke pluim!

In Spaghetti House geweest? Deel je ervaringen!