“Ter afwisseling van al de Thai food”
Beoordeling van Spaghetti House

Spaghetti House
Geclassificeerd als nr. 39 van 341 Restaurants in Ao Nang
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
15 februari 2017 beoordeeld

Altijd druk bij de Spaghetti House. Ter afwisseling van all the Thai Food is het gewoon lekker om een Italiaans hapje te nuttigen. Wij hebben diverse bruschetta's gegeten. Prima kwaliteit voor een correcte prijs.

19 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker en toch eenvoudig Italiaanse pasta en pizza's gegeten. De teramisou en de chococake zijn de kaars op de taart.

11 augustus 2016 beoordeeld

We hadden trek in een pizza en belandden toevalligbij de spagettihouse. Er was precies nog 1 tafeltje vrij, verder zat het stampvol. Buiten het feit dat de pizza heerlijk was, hebben we vol bewondering zitten kijken hoe de twee dames vriendelijk lachend keihard werkten. Het was hartstikke druk maar ze bleven vriendelijk en werkten heel efficient, dat zie je niet veel in thailand! Toen we weggingen werden we van alle kanten uitgezwaaid, zelfs vanuit de keuken! Hele dikke pluim!

15 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Pizza dunne bodem en lekker met ham!
Pasta met garnalen en parmezaam heerlijk! Shakes en wijn goed, erg vriendelijke bedieding!! Lekker buiten zitten, aanrader!

21 maart 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een week Thais eten hadden we echt nood aan afwisseling.via tripadviser hier terecht gekomen, het was gewoon heerlijk, vriendelijke bediening !!!

In Spaghetti House geweest? Deel je ervaringen!