“Heerlijk”

Kodam Kitchen
Geclassificeerd als nr. 1 van 348 Restaurants in Ao Nang
Keukens: Thais
18 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben in dit typische Thaise restaurant geluncht, het was behoorlijk druk wat een goed teken is. Wij hebben heerlijk gegeten en de prijzen zijn ook goedkoop. Het restaurant ligt wat afgelegen maar zeker de moeite waard om te gaan eten.

Deerake K, Manager van Kodam Kitchen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 september 2018

Dear Dave

Thank you very much for your write nice review in TripAdvisor.
We are very appreciate it.our team will maintain standard of service
and quality of food with good price to welcome all the guest.

We are looking forward to welcome you again in nearest future.

Thank you again
KoDam kitchen Team

14 september 2018 beoordeeld

Het restaurant ligt rustig gelegen maar toch zat het helemaal vol, dat zegt al genoeg.
We hebben hier heerlijk gegeten. De bediening was vriendelijk een zeer gastvrij.
Zeker een aanrader!

Deerake K, Manager van Kodam Kitchen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 september 2018

Dear Elken

Thank you very much for your nice review. Our Team was love it
We promise to maintain this quality to welcome every guest

Thank You again
KoDam Kitchen Team

1 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier 2 x wezen eten voor lunch en diner. Beiden keren top en super aardig personeel. Heel gastvrij je voelt je meteen thuis. Erg lekkere locale gerechten met liefde bereid en dat proef je. Een verademing tussen alle toeristische restaurants waar wij niet zo van houden. Echte aanrader. Het is even zoeken om er te komen maar zeer de moeite waard.

Deerake, Manager van Kodam Kitchen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 september 2018

Geachte Laralitha

Heel erg bedankt voor het schrijven van je mooie recensie in TripAdvisor.
We stellen het zeer op prijs. Ons team zal de servicestandaard handhaven
en de kwaliteit van eten met een goede prijs om alle gasten te verwelkomen.

We verheugen ons erop u in de nabije toekomst opnieuw te verwelkomen.

Nogmaals bedankt
KoDam keukenteam

31 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik bestelde de gamba met knoflook en gember samen met de nasi (fried rice )
In het vorige eiland phi phi had ik in papaya restaurant fantastische gambas met knoflook en zwarte peper, dus ik dacht dit kan niet slecht zijn. Koude uitgedroogde scampi's. Geen smaak geen kruiding. Zeer jammer. Geen dessert genomen ook niet dan.

Dear Timothyt

We are very sorry for your disappoint our food. We will check in recipe again for the grilled prawn
We will make sure will not happened again

We are very sorry
Best Regards
KoDam Kitchen Team

30 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De beoordelingen waren goed maar toen we erheen liepen wisten we niet echt waar we terecht kwamen! Maar wat een lieve mensen en echt geweldig eten. De kaart was niet te groot en dat was juist een verademing na heel veel menu's gezien te hebben met ontelbare keuzes. Nadat we er een avond gegeten hadden, zijn we er de dag erna maar teruggegaan. Je zit op een leuk plekje net buiten de Hoofdstraat. Reserveren is in het laagseizoen denk ik niet nodig maar misschien moet je even wachten. Dat is zeker de moeite waard, alleen al voor de service zou ik hier teruggaan.

Deerake, Manager van Kodam Kitchen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 augustus 2018

Ehr geehrter Tember V

Vielen Dank für Ihre Bewertung auf TripAdvisor.
Das schätzen wir sehr. Unser Team wird den Servicestandard beibehalten
und Qualität des Essens mit gutem Preis, um den ganzen Gast zu begrüßen.

Wir freuen uns darauf, Sie in naher Zukunft wieder zu begrüßen.

Danke nochmal
KoDam Küchenteam

In Kodam Kitchen geweest? Deel je ervaringen!